Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Selasa, 11 Mac 2014

Video : Gempar !!! Aksi Bomoh Mencari Pesawat MAS MH370 Yang Hilang


Aksi bomoh Ibrahim Mat Zin ketika mencari pesawat MAS MH370 yang hilang baca SINI.Aku tak mahu mengulas panjang lebar.

Korang Lihat je aksi bomoh terbabit dalam video di bawah dan nilaikan sendiri...Wallahuahlam ~ Tinta Hijau DKB



ARTIKEL BERKAITAN KEHILANGAN PESAWAT MAS MH 370 DISINI...

15 ulasan:

Qaseh Bonda berkata...

Lawak2. Bomoh pun pakai name tag. Padanlah umno tak pernah maju. Macam ni pun ada kaa..
Bomoh, kalau kental tak luruh gigi awal2..

Danieal Syah Karim Hamzah berkata...

ni semu kje syik dan kje orang bebal,sapa x kenal ngan raja bomoh ni,cari publisiti murahan yang kuncux umngok je yang suka ngan dia ni dulu tempat dia selalu lepak kat hotel kowloon kl,aku tahu sangat citer dia ni tapi kawan aku pernah jadi pemandu peribadi dalam setahun ikut cita kawan aku nak bayar gaji yang cuma tak seberapa pun kadangx lewat....jadi jangan pecaya ngan aorangx yang buat kje syirik kelak tak selamat dunia n akhirat yakin lan dengan kekuasaan allah awj...amin

Tanpa Nama berkata...

MACAM CERITA P RAMLEE NAIK TIKAR TERBANG BOLIH TEROPONG ,DAH LAMA TAK KELUAR TV NAK CARI PUBLICITY BODOH

PemerhatiAnakMuda berkata...

ako igt dia dah nampak kapal terbang tu dah spi gunung fujiyama..kat Jepun..sapa yg sorok? jin miskin Tuanku..hahahaha....

Tanpa Nama berkata...

malunya dekat bangsa asing, macam raja lawak bodoh aje. bomoh melayu pakai teropong buloh nak cari kapal terbang hilang. kah..kah...kah.....

PemerhatiAnakMuda berkata...

tulah mentaliti org Melayu yg masih mundur dan dibelenggu dgn benda2 ghaib yg tak berpijak di bumi nyata..mmg makluk halus tu ada terdiri daripada jin dan setan..tpi kita jgn lah jadi mcm mereka pulak..dah sesat pass tu nak menyesatkan org pulak..unsur2 syirik ne mmg org jahil agama suka sgt...

Tanpa Nama berkata...

hebat lagi teropong laksmana do re me

Tanpa Nama berkata...

kalau nak sangat berbomoh buatlh di rumah..ini siap datang kt klia buat malu rakyat malaysia..mereka akan samakan taraf kita dengan org afrika yg duduk kt pendalaman..siapa yg jemput dia ni...??

mohd shahran berkata...

dia meroyan.. spesis umno juga nie...dia kata mahathir pm yang kenalkan 1 malaysia..

Tanpa Nama berkata...

bomoh bodoh

Tanpa Nama berkata...

Buat malu melayu je

Tanpa Nama berkata...

Wah klau mcm ini aku pun blh jd bomoh psl aku pun ramal sama mcm tok moh tu.aku rasa ramai lagi yg ramal cam gitu.sudahlah pakcik bwk2 lah mengucap bnyk2.klau btl handal cuba ramalkn diri sendiri dgn kerja kurafat ini bsok2 klau mati mana agak nya tmpt yg sesuai syurga ke neraka?

Tanpa Nama berkata...

Zul
Bomoh apanya???????? diminit 0.13 adaker dia kata Mahathir Perdana menteri.

Tanpa Nama berkata...

Esok jgn plak bwa durian...mukin cari gunakan buh tempatan kut..

Tanpa Nama berkata...

Malunya dgn org bkn islam...nnti diingat mcm ni cara islam

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Terdapat ralat dalam alat ini
Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....