Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Ahad, 6 Mac 2011

Gambar : Bongkar !!! Wajah Sebenar Perempuan Biadab Yang Samakan Tok Guru Nik Aziz Dengan Ayah Pin

Inilah wajah sebenar perempuan biadab yang menyamakan Tok Guru Nik Aziz dengan ayah Pin
Perempuan macam ni nak cakap soal agama?diri sendiri pun tak betul nak keluarkan kenyataan kondem Tok Guru Nik Aziz...cittt !!! podahhhh !!!!
Hipokrit !!! gambar kiri yang keluar dalam Utusan,nak tunjuk alim pandai lak tutup aurat.Gambar kanan yang diambil dari Facebook Farahhana Jamaludin yang tidak menutup aurat.Dasar talam dua muka...
Kenyataan biadab yang keluar dalam Mingguan Malaysia
Kenyataan yang keluar dalam Utusan Online
Gambar profile Facebook Farahhana yang sempat di print screen petang tadi
Gambar profile Facebook Farahhana yang telah ditukar.Mungkin tindakan ini dilakukan beliau berikutan tersebarnya gambar beliau yang tidak menutup aurat di internet berbeza dengan kemunculannya dalam Mingguan Malaysia.
Cabaran debat oleh Pemuda Pas Kelantan.Adakah ianya akan disahut Jaringan Melayu Malaysia(JMM) atau hanya sekadar berani berkokok dari jauh..
Laman Facebook yang diujudkan menuntut Pengarah Kebangsaan Jaringan Melayu Malaysia ( JMM ),Farahhana Jamaludin memohon maaf pada Tok Guru Nik Aziz

SALAM DARI AMBO TINTA HIJAU DARI KAKI BUKIT

25 ulasan:

Panglima7 berkata...

pompuan ni..elok jadi gundik ayah pin yg entah ke berapa....brengsettt!!
Sengalll melampau

Abbs berkata...

nie lew die didikan khalifah agung umno apco abuya muajib gadazak, di kuat pule oleh sukongan mufti2 haramjadah 1mesia kahkahkah

ayamhitam berkata...

kau tunjuk gambar biasa aje, gambar yang aku ada lebih mengacam, kalau nak dedah minah ini hubungi aku, nanti mak bapak dia pun tak sanggup mengaku anak,
minah ini bukan mahal sangat, belanja mee dan teh o ais dah dapat ......,
aku pun jahat, tapi tak sanggup nak cerca orang alim seperti tuan guru kelantan, kalau dia cakap ikut sedap mulut aje, siap!, satu malaysia akan tahu siapa minah ini.

madie berkata...

pompuan sundal menyundal ni mana tau apa yg dia dah buat.. dia ingat dgn imej bertudung tu, org akan percaya ke dgn apa yg di kelentongkannya..
poooodaaahhhh...
sendiri pun x berapa cukup kain di badan, lagi mau kondem TGNA..
malu la skit, lu tu sendiri mcm betina sundal..

Tanpa Nama berkata...

Walaupun perempuan xtutup rambut, dan aurat..namun sekurang-kurangnya dia faham siapa ayah Pin dan TG Nik Ajis..iatu..agama dijadikan modus untuk survival politik.

Apakah tuan-tuan yg menulis juga mulia....?.jika perempuan itu hanya aurat...tapi saudara Panglima7, Abbs dan ayamhitam...sembahyang..puasa..zakat.sudah sempurna ke..?..Pandai Fekah..Tauhid..Usulludin..Sirah..Hadis..Nas..??

Memang benar NIk Aziz dan Ayah Pin sama kerana...kedua-duanya pemimpin yg memberi fatwa yang sedap cakap..ikut hati..dan suka hati...

Dari aku Abang Ngah

Tanpa Nama berkata...

bodo mcm babi budak sial ni....

samson berkata...

Kalau diam tak nampak sgt bodoh, kalau dah bercakap, rupanya bukan takat bodoh tp sah ahli neraka, alangkah baiknya kalau dilahirkan sebagai binatang....

sami yosef berkata...

aku cuba surf dia dlm fb, tp dia dah tutup fb dia, biar dia tahu langit tinggi ke rendah...mari pakat solat hajat, biar dia menyesal dilahirkan sebagai manusia, lebih baik dia keluar dari perut yahudi atau majusi....bru dia tahu....jgn lepaskan dia...korek sampai lubang cacing....

Tanpa Nama berkata...

bro rasa nye ko dah salah fokus....

gambar pertama = sebenarnya ialah person last baju merah.

gambar kedua = sebenarnya person kat belakang yang di fokuskan tu.

rasanya la....

panglima apopo berkata...

ayah pin pun tak lalu tengok mahluk ni...tak ghairah langsung.
tuih........hanyaq.

Tanpa Nama berkata...

boh. kawe ghaso demo salah poin ore la, hok laim tu, bukenyo hok tu , hok paka baju meroh tu kawe raso

Pak Ngah berkata...

Abang Ngah,saya pun kurang pandai juga tapi saya tahu hormat guru agama ,apa islam dengan ajaran aya pin samakah?tutup aurat bukan fatwa dari Nik Aziz itu ajaran islam bukan nik aziz suruh ajaran islam suruh, benda basic pun perempuan tu tidak buat ada hati nak samakan islam dengan aya pin.
Saudara ayamhitam sila bongkar perihal perempuan tersebut dan lihat siapa yg lebih sama dengan aya pin pujaan Abang Ngah tu.

Tanpa Nama berkata...

abang ngah,
awak tak pernah dengar Tuan Guru Nik Aziz bercakap jgn sedap tuduh sahaja cuba abang ngah dgr ceramah tuan guru dulu baru bg komen.. UMNO dan BN menggunakan POMPUAN takde maruah diri spt Umi dan Farhana memang bertopengkan syaitain dan iblis laknatullah..

Tanpa Nama berkata...

assalamualaikum..

gambar 1st and 2nd salah label..

sepatutnya,

pic 1st - paling kiri baju merah

pic 2nd - ke-2 dari kanan buat "peace" sign

hasil rujukan saya dari

http://hanief.blogspot.com/2011/03/dunia-ini-kecil-wahai-farahana.html

terima kasih.

Tanpa Nama berkata...

Urang ameno macam perempuan ni bersepah! Untungnya sebab media utama semua bawah telunjuk ameno. Kalau benar gambar-gambar tu memang perempuan tu.... wa 'sama'kan dia ngan makhluk-makhluk yang berpeleseran kat lorong ah jang, kuantan dan kawasan-kawasan yang sewaktu dengannya... marah tak dia kalau disamakan begitu?

Tanpa Nama berkata...

beristgfarlaa sape2 yg hina ulama..igtlah tuhan yang satu..ayah pin jau beza dgn tok guru..ade kerr tok guru masuk kuil di batu caves,dan ade ker tok guru beri orang lain mnum air kaki dye?subhanallah...org yg myokong tok guru bkn pengikut,tetapi orang yg tahu ape itu islam dan akhirat..bersyukurla ade lagi para ulama demi negare kiter yg sntiasa kucar kacir...doa mereka insyaallah tiada hijab...mati anda juga memerlukan org beragama..astagfirullahalazim..

mafia sondol berkata...

Salam buat sahabat semua,salam jua buat abang ngah poyo dan tanpa nama yg bacul yg berselingkuh dgn betina jalang tuh...
Kalau lu org berdua nih tak belajar agama lebih baik pergi cari guru supaya dapat tunjukkan jalan yg benar, kalau belum penuh ilmu di dada dan belajar setakat darjah 6 or pas SPM grade 4 or enam terbalik baik lu org berdua diam aje n jgn jadi pengampu kepada perempuan sundal tuh...Gua tak pernah nak kutuk perempuan mcm nih tapi budak perempuan ni dah lebih..kalau dasar bengap tahap gaban tuh sudah lah jgn pula nak cerca ahli ulama...Lu org tak boleh samakan Tuan Guru Nik Aziz dgn ayah pin , ulama yg bergaji, pemimpin2 umgok yg lain...TGNA adalah seorang yg sederhana dari segala segi dalam duniawi tapi tinggi akhlaknya dalam menuju keakhirat,ada lu org pernah dengar ceramah dia secara life,ada lu org pernah solat berimamkan beliau pd setiap subuh...ada pemimpin umgok yg sedemikian akhlaknya? Tunjukkan pada wa siapa pemimpin umgok yg boleh berbuat demikian ??? Ulama yg bergaji pun hidupnya mewah dan rumah semuanya besar2...kenapa??? Masalah sosial bersepah..serupa lah perwatakkan seperti digambarkan...pakai baju bawah tutup atas buka..atas tutup bawah buka...Nah jawab lah wahai abang ngah, agaknya family abang ngah begitu kot....??? Mafia sondol...

Tanpa Nama berkata...

sesungguhnye hanya ALLAH saje yg mengetahui segalanye..kebiadaban p0mpuan ni mmg jelas tp jgn lah kite umat yg amat kerdil dan serba kekurangan ini menghukum dan mencerca insan lain.bukankah dlm ISLAM kite disuruh utk berbuat baik sesama kite dan menasihati satu sam lain.bkn dgn cara mencerca dan menghina.NABI kite sndri berbuat baik keatas musuh2 yg menghinanya....mari la kite sama2 beristiqfar...semoga ALLAH akan melindungi kite semua dri fitnah...amin...ikhlas gadis islam...

Tanpa Nama berkata...

haramjadah pnya pala butut farahana sma si tapir abg ngah budu uh.. aq pangkah BN!!tp jahil2 aq x ada la smpai aq nk balun tuk guru uh..aq hormat ulamak mcm tuk guru..
bengap nk mampos labu labi dua ekor tu..agak2,mak n apaknya 2ekor tu bebal mcm lahbi n sial mcm bahbi an..an..an..

Tanpa Nama berkata...

betina sial nate nih.muka pn da mcm jubur srati,munyit tngok kebuk lari...muahaha

Tanpa Nama berkata...

kalau dia mai kangkang dekat aku pun aku tak hingin pasai dia menhina tok guru,dia biasa dengar ka kuliah atau ceramah tok guru sampai dia boleh samakan dengan ayah pin yang sesat menyesatkan itu. kalau setakat dok dengar melalui tv3/4dan surat khabar meloyakan memq kantoilaaa.

Tanpa Nama berkata...

kalau dia mai kangkang dekat aku pun aku tak hingin pasai dia menhina tok guru,dia biasa dengar ka kuliah atau ceramah tok guru sampai dia boleh samakan dengan ayah pin yang sesat menyesatkan itu. kalau setakat dok dengar melalui tv3/4dan surat khabar meloyakan memq kantoilaaa.

Jawishoppe berkata...

err.. ade sesape nak ais kacang special? Sayya ada juai.. semamngkuk 2.00 ja.. boleh makan dulu, order kemudian..

Tanpa Nama berkata...

pompuan ni pun spesis sayfool jugak,jenis pelaq wal haramjadah....

ruslan berkata...

ASSALAMUALAIKUM.PANGLIMA TUJUH.BERI TAHU PA BUDAK TU. JGN PILIH NERAKA YANG TUJUH NAMA.PILIH SALAH SATU SYURGA YG TUJUH JG NAMA NYA.X TAHU NAMA TANYA TOK GURU.

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Terdapat ralat dalam alat ini
Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....