Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Sabtu, 10 November 2012

Gambar : Cara Tok Guru Nik Aziz Mengisi Masa Lapang




Antara sebahagian dari cara Tok Guru Nik Aziz mengisi masa lapang dengan mencuci halaman rumah semasa tiada tugas rasmi...

19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini je lah modal korangg!!!! Balik2 tunjuk zuhud nik azis, takdak benda lain yang lebih berfaedah ke?
Dalam jemaah tabliq, adah beratus2 guru dan cerdik pandai agama yang lebih zuhud dari nik azis, takdak sapa bising pon. Harapkan modal sorang ni ja? Tu pon tak berapa lama dahhhhh

Tanpa Nama berkata...

itulah salah satu kemulian yg dijanjikan Allah buat hambanya yg berilmu...bertaqwa pada Allah...setiap amal serta kerja buatnya Allah serlahkan kehebatannya walaupun dirinya sendiri tak menyedari ianya didedahkan....Allah sediakan 2 bilik diSyurga bagi orang yg berjalan dua langkah bersama Ulama,,bercakap 2 patah perkataan bersama Ulama...semoga Allah memelihara anda serta hati anda...

Tanpa Nama berkata...

tak pasal2 anon 2:01 tu bengang kat nik azis...gua konpius la...tapi pok jib ada buat cam ni ka?Jgn harap!!! tak lama lagi dahhhhhhhh!

Tanpa Nama berkata...

Umno 2:01 tuu tak jumpa zuhud dalam MBs BN, lalu ambiklah tabliq bagai contoh.......

Tanpa Nama berkata...

tabligh zuhud...tapi tak memperjuangkan hukum allah.. org2 tabligh yg berkecuali dr politik hendaklah sedar atas kesilapan itu. setakat ini hny perjuangan PAS yg bermatlamat AL-qur'an dan sunnah panduan parti.

Tanpa Nama berkata...

Anon 10.24
Dok maki/ fitnah dikatakan bermatlamat AlQuran dan Sunnah kalu tak percaya pi dengaq ceramah PAS.

Tanpa Nama berkata...

serulah ke arah kebaikan cegahlah kemungkaran

mangchikla berkata...

tulah , nak cari gamr2 naji/muhyiddin zuhud takde, tgk gamar anak NAzri langsung xd zuhud

Tanpa Nama berkata...

puak cai macai umnuuuu dah panas pungkoq....kah kah kah
dlm umnuuuuuuuu mana ada figura mcm nih.....
kalo ada pun....jauh beza.....

kah kah kah


Tanpa Nama berkata...

ada insan ngok di sini....

Tanpa Nama berkata...

betul kata Tun M, hanya tggal org2 mcm nie je dlm umno skg....otak kecik..otak lucah..xcaya jom kita lawat ke bloger2 UMPORNO nie skg...JOM!

Tanpa Nama berkata...

Nk zuhud...jauh panggang laa...najis berat pn xtahu...MasyaAllah hinanya pemimpin umno nie dgn hukum hakam agama...pemimpin mcm nie ker yg kita nk bagi jaga tanah air kita utk anak cucu kita nanti...Sedihhhh!

Tanpa Nama berkata...

Ape lah org2 UMNo ni. Mesti lah tunjuk gambar pemimpin yg zuhud. Ni lah pemimpin tertinggi yg langsung x lupa diri. Tolong tunjuk satu je.. Satu je gambar any PM UMNO yg zuhud. Bila dah dpt kuasa skit, habis kaut harta rakyat. Pi tgk video kawin lee Chong Wei, satu contoh org yg not even pemimpin menyelit tgh2 pengantin. Kalau seorg pemimpin x boleh jaga sorg isteri yg riak dan mempunyai masalah psikologi, mcmana nak jaga negara???

Tanpa Nama berkata...

Tabligh...kenapa mereka benci PAS sangat . Sebab PAS tegur dia supaya nahi mungkar ke? Atau sebab ceramah tabligh ajak orang berjihad pi masjid ke masjid? Atau sebab ahli PAS tegur diorang supaya pi dengar kuliah ilmu bukan setakat baca buku fadhail a'mal? Entahlah aku orang tabligh ni... asal dia boleh keluar 40 hari dan buat ijtimak, maka dia tak kisah siapa yang nak jadi imam dia...apa nak jadi dengan umat Islam dan perlembagaan.

Tanpa Nama berkata...

budOh punya melayu umno 2:01, bca fatihah pun xbetoi..nk komen tokguru plak!! biaq pi la org suka tokguru..dasar umat jahilll...budOh!!

Tanpa Nama berkata...

Simpan sikit bodoh tu boleh?ni la tnjuk cth Mnteri Besar.bkn nye nk bnding dgn ulamak yg lain.bndingla dgn mewahnya mnteri besar Umno.

Tanpa Nama berkata...

Matinye hati dan rendahnya iman bila pemimpin zuhud dicerca. Agak agak kalau zaman baginda Rasulullah dulu ade blog n contoh gambar mcm ni pon, mesti si pencacai tu kate balek balek ni je lah modal korang..
Astagfirullaahh.....

Tanpa Nama berkata...

orang nak sapu halaman ruamh salah prang nak cakap pasal agama pun salah ei Umno betul

Tanpa Nama berkata...

orang nak sapu halaman rumah salah orang nak cakap pasal agama pun salah ei Umno betul

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Terdapat ralat dalam alat ini
Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....