Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Rabu, 25 Disember 2013

Perbuatan Biadab Gantikan Huruf Alif Pada Kalimah Allah Dengan Logo 1 Malaysia


RANTAU PANJANG – Pas Kawasan Rantau Panjang menyelar tindakan pihak tertentu yang menukar huruf alif pada kalimah ALLAH kepada nombor satu atau logo 1Malaysia dan menggesa pihak terbabit bertaubat.

Ahli Parlimen Rantau Panjang, Siti Zailah Mohd Yusof berkata, tindakan berkenaan dikesan pada risalah didakwa menggunakan logo Umno yang diedarkan di sekitar kawasan ini.

Beliau mendakwa, tindakan mengubah kalimah ALLAH dengan membuang huruf alif dan menggantikannya dengan nombor satu yang bermotifkan jalur gemilang sebagai tindakan yang boleh meruntuhkan iman.

"Kalimah ALLAH tidak boleh ditukar dengan mana-mana simbol dan tindakan sebegitu menunjukkan kejahilan serta tidak mempunyai ilmu mengenai agama.

"Di mana ulama atau pakar agama dalam Umno? Mereka sepatutnya menegur pihak yang berbuat perkara ini kerana ia dilihat seperti sengaja mempermainkan kalimah ALLAH," katanya.

Beliau menggesa agar risalah berkenaan ditarik balik dan kesalahan tersebut diperbetulkan agar tidak merosakkan aqidah umat Islam.

Sementara itu, Ketua Dewan Pemuda Pas Kawasan Rantau Panjang, Mohammad Zailani Mohd Yunus berkata, pihak terbabit sepatutnya mengharamkan edaran kertas tersebut.

"Ia boleh menimbulkan kekeliruan dan menghilangkan tujuan sebenar ayat-ayat al-Quran diturunkan kepada umat manusia.

“Pihak terbabit sepatutnya merujuk Fatwa Majlis Kebangsaan bagi Hal Ehwal Islam Malaysia Kali Ke-69 (2005).

“Kami berpendirian perkara ini tidak sepatutnya berlaku kerana ia menggambarkan ketaasuban melampau dan membuta tuli,” katanya.

Beliau mendesak pihak terbabit menarik balik edaran risalah berkenaan serta memohon maaf atas kekeliruan yang ditimbulkan.SH

Ahad, 8 Disember 2013

Syiah: PAS sokong Mohamad Sabu saman Zahid Hamidi

KUALA LUMPUR: Setiausaha Agung PAS Datuk Mustafa Ali hari ini menafikan tuduhan kononnya Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu terlibat dengan ajaran Syiah.

Bercakap kepada Harakahdaily hari ini, beliau berkata sehingga kini PAS tidak pernah menerima sebarang laporan berhubung tuduhan yang dikaitkan ke atas Mohamad itu.

Beliau berkata demikian sebagai mengulas kenyataan Naib Presiden Umno, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi ketika menyampaikan ucapan penggulungan di Perhimpunan Agung Umno 2013 di PWTC semalam yang menuduh Mohamad mengamalkan ajaran Syiah.

"Saya sebagai Setiausaha Agung PAS tidak pernah menerima sebarang laporan berhubung pembabitan Mohamad Sabu seperti yang disebut itu.

"Maka bagi saya, wajarlah Mohamad Sabu mengambil tindakan undang-undang terhadap Zahid," kata Mustafa.

Dalam ucapannya semalam, Zahid yang juga Menteri Dalam Negeri bertindak mengumumkan memberi kuasa kepada Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) untuk menahan pemimpin kedua tertinggi PAS itu.

Dalam pada itu, Mohamad dalam reaksinya semalam berkata, beliau akan berbincang dengan peguam bagi mengambil tindakan undang-undang terhadap Zahid ekoran tuduhan terhadapnya itu.

“Saya tak dengar sendiri apa dia kata, jadi kena bincang dengan peguam dulu,” kata Mohamad.

Beliau dalam pada itu dengan keras menafikan tuduhan Zahid tersebut dan menyifatkannya sebagai tuduhan berniat jahat.

"Saya Ahli Sunnah Wal Jama'ah, seorang Islam yang mengikut ajaran Ahli Sunnah Wal Jama'ah," tegas Mohamad.Hrkh

Sabtu, 7 Disember 2013

Video : Najib Puji Bini Sendiri Atas Jasanya Pada Negara

Rosmah Mansur turut hadir di Perhimpunan Agung Umno 2013



Presiden Umno, Datuk Seri Najib Razak hari ini memuji isterinya Datin Seri Rosmah Mansor secara terbuka kerana “jasanya” kepada negara.

Dalam ucapan penggulungannya semasa Perhimpunan Agung Umno 2013, Najib memberikan dua contoh pengorbanan Rosmah kepada negara.

“Saya tak pernah berkongsi tentang ini sebelum ini. Apabila salah seorang pelajar kita ditahan di Mesir kerana dituduh sebagai perisik, isteri saya menelefon isteri Presiden Hosni Mubarak (Suzanne Mubarak) dan dalam masa dua jam pelajar itu dibebaskan.

Terbaik !!! Foto Tok Guru Nik Aziz Yang Paling Sempoi


Tok Guru Nik Aziz sedang menjamah nasi bungkus selepas selesai Usrah di Pejabat Badan Perhubungan PAS Negeri Kelantan malam tadi.

Tersentuh hati melihat corak kehidupan Tok Guru yang begitu simple.Semoga Allah panjangkan usia dan lindungi Tok Guru dunia akhirat.

Sesungguhnya orang yang beriman itu hidupnya sentiasa nampak indah dan menawan.Dalam ketinggian budi terselit kerendahan hati ~ Tinta Hijau DKB


Jumaat, 6 Disember 2013

Terbaik !!! Bung Mokhtar Patut Malu Melihat Gambar2 ni


Foto yang tak mungkin disiarkan dalam Utusan Malaysia atau Berita Harian,jauh sekali untuk mendapat liputan di TV3 atau RTM.Apa apa pun biar foto yang berbicara :




Video : Mesti Lihat !! Joget Ala Pak Maon Di Perhimpunan Agung Umno




Pak Maon versi umno,aku malas nak tulis panjang2 korang tengok je la aksi penyokong tegar Umno ni berjoget sakan kat Perhimpunan Agung mereka kahh..kahh..kahh..hebat kan... 

Video dirakamkan oleh Blogger Umno di PWTC  ketika berlangsungnya Perhimpunan Agung Umno 2013.Video juga boleh dilihat DISINI.

Kat bawah ni pulak aksi Pak Maon sebenar dari filem Nasib Do Re Mi arahan Tan Sri P Ramlee~ Tinta Hijau DKB

Khamis, 5 Disember 2013

Suspek Curi Tabung Masjid Dibelasah Hingga Mati


Seorang remaja lelaki maut akibat dipukul empat lelaki yang berjaya mencekupnya ketika sedang mencuri wang tabung di sebuah masjid di Pandan Indah awal pagi semalam.
 
Dalam kejadian jam 5 pagi itu, mangsa berusia 20 tahun dikatakan cuba melawan untuk melepaskan diri, namun berjaya ditangkap. Hasil soal siasat dilakukan penduduk, mangsa mengaku cuba mencuri wang menggunakan dawai sebelum dipukul sehingga setengah mati.

Ketua Polis Daerah Ampang Jaya Asisten Komisioner Amiruddin Jamaluddin berkata, sejurus menerima maklumat berhubung kejadian 10 minit kemudian, sepasukan anggota unit peronda polis (MPV) dikejarkan ke lokasi dan menahan mangsa selain turut merampas dawai yang dipercayai digunakan untuk mencuri.
 
“Sebaik tiba, polis mendapati mangsa sudah tidak berdaya dipercayai dipukul.Pemeriksaan lanjut oleh pasukan forensik yang tiba telah menemui sebatang kayu dipercayai senjata digunakan untuk memukul mangsa.

“Mangsa kemudian dihantar ke Hospital Ampang bagi rawatan dan disahkan meninggal dunia pada jam 11 pagi hari sama akibat kecederaan parah di kepala, badan dan tangan serta kaki dipercayai dipukul menggunakan objek tumpul,” katanya.
 
Amiruddin berkata, polis turut menahan empat penduduk terbabit terdiri daripada dua lelaki tempatan masing-masing berusia 27 dan 39 tahun, manakala dua lelaki warga asing berusia 19 dan 20 tahun bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh.

ps/: mempertahankan harta masjid memang tanggungjawab semua masyarakat islam,tapi tak perlu sampai membunuh.

Kebesaran Allah Terserlah Di Masjid Al-Fatah Gambang Kuantan


Kebesaran Allah di Masjid Al-Fatah, Gambang, Kuantan

KETIKA air banjir menenggelami hampir keseluruhan bandar Kuantan, keajaiban berlaku di Masjid Al-Fatah, Batu 3, Jalan Gambang-Kuantan. Air keruh berlumpur yang membanjiri pekarangan masjid tersebut didapati menjadi jernih apabila memasuki ruang solat masjid.

Masjid ini antara masjid yang dibangunkan dan di imarahkan oleh ahli2 PAS di bandar Kuantan dengan ceramah dan program.

-MRH-

Video : Panas !!! Usul banjir Gamatkan Sidang Parlimen




Dewan Rakyat kecoh apabila Ahli Parlimen Kuantan Fuziah Salleh cuba membawa usul tergempar membahaskan masalah banjir yang melanda di Kuantan. 

Beliau dicelah oleh Ahli Parlimen Kinabatangan Datuk Bung Moktar Raden yang berkata wakil rakyat PKR itu sepatutnya pulang ke kawasan bersama rakyat.

Tindakan Bung Moktar Radin mendapat bantahan dari ahli ahli Parlimen Pakatan rakyat,antaranya MP Shah Alam Khalid Samad dan MP Ampang Zuraida Kamaruddin.Kini TV

Rabu, 4 Disember 2013

Sebab Ustaz Kazim Tolak Jawatan MT Umno

Pendakwah terkenal Ustaz Mohammad Kazim Elias (gambar) menolak pelantikan sebagai Anggota Majlis Tertinggi (MT) Umno kerana mahu menjadi pendakwah yang boleh bergerak bebas dalam usahanya memartabatkan perpaduan umat Islam negara ini.

Ketika mengumumkan keputusan itu di hadapan 2,000 orang yang menghadiri ceramahnya di Taman Ria di sini malam tadi, pendakwah itu berkata beliau juga mahu menumpu pada sekolah yang ditubuhkannya, Pusat Pendidikan Al-Barakah di Jalan Maxwell, Ipoh.

"Saya tidak mahu dilabel oleh orang ramai mendapat bantuan Umno dengan menerima jawatan MT," kata Mohammad Kazim yang menemui Datuk Seri Najib Razak Isnin lepas selepas perdana menteri dan presiden Umno mengumumkan pelantikannya itu baru-baru ini.

Mohammad Kazim berterima kasih atas tawaran perdana menteri itu namun tetap dengan keputusannya untuk tidak menerimanya.

"Saya dah bercakap dengan perdana menteri. Saya ini milik rakyat Malaysia dan bukan milik parti politik. Pengikut kuliah saya lebih suka saya bebas walaupun menyokong agenda perdana menteri yang berusaha memartabatkan Islam," katanya dalam ceramah itu.

Mohammad Kazim berkata dalam pertemuan selama sejam dengan Najib di bangunan Parlimen, perdana menteri memaklumkan tawaran untuk melantiknya sebagai anggota MT Umno dibuat selepas mendapatkan pandangan empat Mufti.

"Perdana menteri memberitahu pelantikan saya adalah untuk memberi nasihat kepada ahli-ahli Umno dan memperkasakan agenda umat Islam dari peringkat sekolah rendah hingga menengah.

"Saya nampak perdana menteri sangat terbuka dalam hal agama dan meminta saya merangka satu sistem pendidikan terbaik bagi membentuk generasi muda menjadi orang yang lebih baik," kata Mohammad Kazim, yang merupakan antara sembilan orang yang dilantik ke jawatan itu pada 29 November lepas.

Buat Kenduri Kesyukuran Kerana Tidak Dilantik Pesuruhjaya Pas

Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Meru, Dr Rani Othman (gambar), meraikan 'pembebasan' beliau daripada jawatan Pesuruhjaya PAS Selangor dengan mengadakan kenduri kesyukuran, malam tadi.Beliau meraikan rakan dan penyokongnya dengan kambing dan ayam bakar di Markas PAS Bukit Kapar.

Hadir sama ialah Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali."Saya tanya Dr Rani sebelum datang majlis apakah ini. Dr Rani jawab, majlis kesyukuran selepas berjaya dibebaskan daripada pesuruhjaya," kata Mustafa yang berucap di majlis itu.

Mustafa berkata, sebelum muktamar PAS ke-59, Dr Rani menghantar surat kepada Presiden PAS untuk memohon agar beliau tidak dipilih lagi untuk jawatan itu.

“Kepada saya pula Dr Rani berkata, sila berikan sebab kenapa saya perlu dikekalkan sebagai PJ,” katanya.Semalam Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang mengumumkan Exco kerajaan negeri Selangor, Iskandar Samad dilantik sebagai Pesuruhjaya PAS Selangor.

Tindakan tidak memilih Dr Rani amat memeranjatkan kerana beliau dikatakan sebagai Pesuruhjaya PAS Selangor paling berjaya berdasarkan keputusan pilihan raya umum ke-13 Mei lalu.

Di bawah pimpinannya, PAS Selangor berjaya mengecap kejayaan paling cemerlang apabila PAS berjaya menambah tujuh kerusi DUN kepada 15 di Selangor di samping mengekalkan jumlah kerusi Parlimen.

Sehubungan itu, berlaku sedikit kegelisahan di kalangan penyokong Dr Rani, apakah beliau dipecat.Pada majlis itu, Dr Rani berkata, sebaik saja dimaklumkan mengenai pelantikannya, Iskandar menghubungi beliau bertanya, bolehkah beliau menolak pelantikan itu, kerana Iskandar juga bukan mengejar jawatan itu.

Dr Rani berkata:"Mana boleh."Dalam ucapannya malam tadi, Dr Rani berkata, walaupun beliau sudah bebas daripada memikul jawatan itu, perjuangan masih belum selesai."Kita kena fokus kepada usaha mahu ke Putrajaya. Musuh kita sekarang adalah Umno. Kita kena ingat itu," katanya.TMI

Selasa, 3 Disember 2013

Dr Ridhuan Tee Akan Disiasat

Kementerian Pertahanan akan menyiasat dakwaan bahawa ahli akademik pro kerajaan Dr Ridhuan Tee Abdullah (gambar) mengajar subjek “pembersihan etnik” di Universiti Pertahanan Negara Malaysia (UPNM).

Timbalan Menteri Pertahanan, Datuk Abdul Rahim Bakri, berkata walaupun beliau tidak mempunyai maklumat lengkap, beliau mempertahankan Profesor Madya tersebut kerana tidak salah untuk menyentuh isu itu jika ia berdasarkan fakta.

“Kita mesti berlaku adil, kita perlu melihat sama ada subjek tersebut untuk mendidik pelajar atau dibuat dengan hasutan,” katanya menjawab soalan Teresa Kok (DAP-Seputeh).

Menyatakan bahawa ahli akademik UPNM berpengetahuan dan berpengalaman, Abdul Rahim berkata sekiranya subjek itu diajar secara fakta, ia tidaklah merbahaya.

"Namun, kami akan menyiasat dan akan memberitahu anda akan keputusan lanjut nanti," katanya.Ridhuan yang juga seorang kolumnis bagi akhbar Umno Utusan Malaysia, pernah menidakkan tuduhan plagiarisme yang beliau hadapi dengan mengatakan pengkritiknya hanya mahu menghapuskan beliau.

Kok membuat aduan bahawa Ridhuan meniru satu artikel yang ditulis oleh pensyarah Universiti Teknologi Malaysia, Dr Airil Yasreen Mohd Yassin.

"Jika anda bandingkan kedua-dua artikel itu, anda akan mendapati bahawa Ridhuan meniru hampir keseluruh kandungan artikel Dr Airil, termasuk kesalahan tatabahasa di dalam artikel asal tanpa memberi sebarang kaitan kepada penulis asal," kata Kok.

Bekas rakan setugas Ridhuan, Senator Dr Ariffin S. M. Omar mengatakan bahawa Ridhuan telah menerima kenaikan pangkat walaupun berdepan tuduhan plagiarisme.

"Siasatan telah bermula tetapi Naib Canselor dan Timbalan Naib Canselor bahagian akademik waktu itu tidak ambil sebarang tindakan ke atas Ridhuan malahan dia dinaikkan pangkat," kata Ariffin, lalu menambah bahawa kenaikan pangkat Ridhuan tidak dipersetujui ramai pensyarah di UPNM.

"Kami telah memberhentikan pelajar-pelajar yang didapati meniru dalam kertas tugasan mereka. Tetapi mengapakah tiada tindakan diambil terhadap pensyarah? Adakah kita mengatakan tiada masalah jika pensyarah melakukan kesalahan yang sama?" soal beliau.TMI

Terima Kasih Kerajaan Barisan Nasional !!!

Tahniah kepada Umno-BN kerana menepati slogannya “Rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan”. Terkini ialah kejayaan Umno-BN menaikkan tarif elektrik pula. sebelum ini, Umno-BN telah menaikkan harga petrol dan diesel sebagai hadiah segera kepada rakyat yang memberinya mandat memerintah Malaysia sekali lagi.

Tahniah juga kepada rakyat Malaysia khususnya yang mengundi Umno-BN pada pilihan raya yang lalu. Kepada yang marah-marah kerana tarif elektrik naik, anda boleh guna lampu minyak tanah atau yang setara dengannya.

Nasihat ini sama seperti yang ditujukan kepada penentang kenaikan harga ayam sebelum ini. Jika harga ayam mahal, jangan makan ayam. Jika marah harga minyak naik, jangan guna minyak – gunalah basikal atau kereta lembu.

Saya juga berpandangan bahawa pak menteri tidak perlu susah-susah memikirkan alasan kenaikan tersebut. Hal ini kerana kami sedia maklum bahawa jawapannya – harga tersebut lebih rendah berbanding negara jiran atau anda boleh pindah ke negara lain.

Kini, saya juga tidak sabar-sabar pula menunggu pelaksanaan penuh Cukai Barangan dan Perkhidmatan atau ringkasnya CBP – tetapi Umno-BN lebih suka guna bahasa Inggeris iaitu GST, ringkasan kepada Goods, Services and Tax – apa kelas guna bahasa Melayu, tak glokal langsung.

Bagi saya, inilah masa yang paling cun untuk menaikkan segala macam cukai. Maklumlah, Pilihan Raya Umum ke-14 masih jauh lagi. Kepintaran pimpinan Umno-BN membaca mood rakyat sukar disangkal, mereka amat faham jika kenaikan ini dilakukan kurang dari setahun PRU, tentunya rakyat akan marah.

Dan saya amat kagum dengan bangsa saya sendiri kerana memiliki sifat pemaaf dan muda lupa. Sifat terpuji ini mungkin tiada pada bangsa lain. Walaupun tanah air mereka sedikit demi sedikit tergadai kepada warga dan bangsa lain, mereka bersedia memaafkan Umno-BN apabila mendapat sedikit imbuhan seperti BR1M atau seumpamanya – benar seperti yang dikatakan Tun Mahathir, “Melayu mudah lupa”.

Selain itu saya memuji sifat sabar dan pemurah sebahagian rakyat Malaysia. Walaupun laporan audit negara menyatakan bahawa dana awam digunakan untuk “menderma” kepada pembekal peralatan jabatan kerajaan dengan membayar lebih dari sepatutnya.

Laporan audit menyatakan bahawa kerajaan telah membeli Marine Binocular  dengan harga RM 56,350 berbanding pasaran RM 1,940. Nah, terbukti sifat pemurah jabatan kerajaan yang diterajui oleh Umno-BN. Itu laporan audit 2012 sebelum PRU13! Kemenangan Umno-BN membuktikan rakyat memang sayangkan Umno-BN kerana sifat pemurahnya dalam membelanjakan dana awam.

Isnin, 2 Disember 2013

Terbaik !!! Sultan Brunei Kawal Lalu Lintas Ketika Pengiringnya Kemalangan


Kagum dengan sikap yang dipamirkan Sultan Brunei, bila beliau sendiri mengawal lalu lintas apabila salah seorang pengiring bermotosikalnya mendapat kemalangan jalanraya yang sedang diberikan pertolongan kecemasan oleh pemandu dan pengiring bermotosikal yang lain selepas dirempuh sebuah kereta yang dipandu laju seorang wanita.

Kedua-dua anggota pengiring Diraja Brunei itu terpaksa dikejarkan ke hospital selepas dilanggar kereta itu yang datang dari arah bertentengan, menurut laporan Brunei Times.

Kejadian berlaku berdekatan Jerudong Park di Lebuh Raya Muara-Tutong semalam. Kagum dengan kesudian baginda keluar dari kereta Diraja dan mengawal keadaan lalu lintas sementara anggota pengiringnya diberikan rawatan kecemasan.

Bayangkan perasaan rakyat Brunei yang berkesempatan melihat kerendahan hati dan kemulian yang dipertontonkan pemerintah mereka ketika memandu melalui jalan berkenaan.

Dalam kejadian itu, seorang anggota patah bahu kiri dan tangan, manakala seorang lagi cedera ringan tetapi masih dalam keadaan trauma dan terkejut selepas mereka dilanggar oleh sebuah kereta yang dipandu seorang wanita.Pemandu itu dipercayai memandu melebihi had laju yang dibenarkan ~ Sumber

Senarai Penuh Jawatan Lantikan Kepimpinan PAS Pusat Dan Pesuruhjaya Negeri Sesi 2013-2015

Adalah dimaklumkan bahawa Mesyuarat Jawatankuasa PAS Pusat yang pertama selepas Muktamar Agung Tahunan PAS ke 59 yang baru sahaja berakhir pada minggu yang lalu telah diadakan pada hari ini, Ahad 1 Disember 2013 di Pejabat Agung PAS Pusat.

Mesyuarat ini telah dipengerusikan oleh saya selaku Presiden Parti, dan dihadiri oleh Timbalan Presiden, semua Naib Presiden, dan Ahli Jawatankuasa PAS Pusat.

Mesyuarat telah berbincang dan membuat keputusan jawatan lantikan mengikut perincian berikut :

1. Setiausaha Agung PAS - Dato’ Hj Mustafa Ali
2. Bendahari - YAB Dato Ahmad Yaakob
3. Ketua Penerangan - YB Dato’ Mahfuz Omar
4. Pengarah Jabatan Pilihanraya PAS Pusat – YB Dr Mohd Hatta Ramli

Persuruhjaya PAS Negeri/ Wilayah

1. Kelantan - YAB Dato Ahmad Yaakob
2. Terengganu - YB Ustaz Saiful Bahri Mamat
3. Pahang – Dato’ Tuan Ibrahim Tuan Man
4. Johor - YB Tn. Hj Aminulhuda Hassan
5. Melaka – Sdr Adly Zahari
6. Negeri Sembilan - Sdr Mohd Taufek Abdul Ghani
7. Selangor - YB Iskandar Abdul Samad
8. Perak - Tn Hj Razman b. Zakaria
9. Kedah - YB Dato’ Mahfuz Omar
10. Perlis - YB Mohd Shukri bin Ramli
11. W Persekutuan – Tn. Hj Mohammad Noor Mohammad
12. Sabah - Sdr Mohd Aminuddin Aling
13. Sarawak – Tn. Haji Adam Ahid

Al Fatihah..Datuk Fauzi Shaari Kembali Ke Rahmatullah

Bekas Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Polis Diraja Malaysia (PDRM) Bukit Aman Datuk Fauzi Saari (gambar) meninggal dunia pada jam 8.17 malam tadi di Hospital Selayang akibat daripada penyakit buah pinggang dan hati.

“Sah Datuk Fauzi meninggal dunia,” kata seorang aktivis PAS apabila dihubungi oleh The Malaysian Insider.

Fauzi menyertai PAS sebelum Pilihan Raya Umum ke-13 dan menjadi calon parti Islam itu bagi kerusi Parlimen Larut di Perak.

Jenazah beliau dijangka akan dibawa ke rumahnya di Shah Alam sebentar lagi.Fauzi memecahkan rekod dalam dunia kepolisian dan politik apabila menjadi bekas anggota paling kanan yang menyertai Pas.TMI

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Terdapat ralat dalam alat ini
Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....