Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Ahad, 29 Mac 2015

Lagi Pencalonan Untuk TG Hj Abd Hadi Dan Tuan Ibrahim


PRESIDEN PAS DISAMBUT TARIAN SINGA

KUALA KRAU: Presiden PAS, Dato' Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang bukan sahaja kekal dicalonkan sebagai Presiden untuk sesi 2015-2017, malah menerima sambutan hangat dari masyarakat bukan Islam ketika hadir merasmikan Mesyuarat Agung Kali Ke-29 PAS Kawasan Kuala Krau.

Ketika pelbagai serangan dan tohmahan dihadapkan ke batang tubuh Naib Presiden Kesatuan Ulama Islam Sedunia itu terhadap konsistensinya memperjuangkan Islam, masyarakat Tionghua menyambutnya dengan tarian singa kebanggaan kebanggaan kaum tersebut.

Detik meriah itu dipersembahkan sempena mesyuarat agung tersebut di sini, 29 Mac.

Pada mesyuarat agung tersebut, para perwakilan sebulat suara mengekalkan beliau untuk terus menerajui PAS bagi sesi seterusnya disamping mencalonkan Pesuruhjaya PAS Pahang, Dato' Ustaz Tuan Ibrahim Tuan Man untuk jawatan Timbalan Presiden.

Bagi Naib-naib Presiden, perwakilan mencalonkan Ustaz Idris Ahmad, Dato' Mohd Amar Nik Abdullah dan Dato' Mahfuz Omar.

Manakala bagi pencalonan Ahli Jawatankuasa Kerja PAS Pusat, perwakilan menyerahkannya kepada Ahli Jawatankuasa PAS Kawasan Kuala Krau sesi 2015-2017 untuk mencadangkannya ~ Sumber

11 ulasan:

Malaysiabaru berkata...

PAS sudah tidak relevan

A.B.A.H
Asalkan Bukan Abdul Hadi
ABUkan Presideng

Wan Rosli berkata...

Sungguh lawak.. setelah momokan UG x berjaya kerana ianya hanya fitnah semata2 oleh geng2 penyokog pkr dan dap dalam pas... lalu KN dan GSM yg sememangnya menjadi harapan mereka kini sudah pula jd x relevan.. kesian abg jamil kena accident dgn lori taik !!!!

Tanpa Nama berkata...

dulu dah bagi tahu,ada orang macam Wan Rosli ni lah yang merosakkan Pas,Mana ada orang fitnah Ug,kan dah banyak kenyataan peminpin sendari ayng memberitahu bahawa ada kumpulan yang bersubahat dengan Umno.Wan tahu tapi buat2 tak tahu sebab nak puja presideng dengan mursidullllll am .

Tanpa Nama berkata...

Tuan Admin,sekarang baru selesai mesuarat Pas kawasan Kepong baru,jinjang utara ,jinjang selatan ,sungai besi,pucung,balakong yang mencalukan Hj Hadi dan TMTI.sebarkan .

Wan Rosli berkata...

Takbirrr.. alhamdulillah...

Sungguh wahai tuan yg x bernama bahawa UG tu fitnah.. kalau tidak pasti UG tu dah jadi.. pada saya itu hanya perbincangan biasa utk melihat sejauh mana islam boleh di martabatkan.. x spt KN dan GSM yg tuan x bernama agung2kan.. yg lebih bermatlamat utk meminggirkan hudud spt yg dah terbukti sekarang Dap dan pkr x menyokong langsung usaha pAs itu.. itu pun tuan yg x bernama masih x nmpak lg... x pe sy x amik kesah pun..

Tanpa Nama berkata...

PENCALUNAN ITU CUMA DARI PERWAKILAN..BUKAN DARI INDIVIDU PENGUNDI2. ITU KENA FAHAM.
PENGUNDI2 AKANN TERUS MENOLAK TGHH KERANA KETIDAKWIBAWAAN TGHH ITU SENDIRI UTK MENGETUAI PAS.

TGHH MESTI BERUNDUR SEBELUM PAS EBIH PARAH

Wan Rosli berkata...

Tgh tunggu ketua GSM berundur setelah ketua KN diundurkan..

Wan Rosli berkata...

Tgh tunggu ketua GSM berundur setelah ketua KN diundurkan..

cikmatgelap berkata...

dulu seru profesional masuk pas kini pas akan jkadi parti ustaz2 je le,kini yg bukan ustqaz tubuh parti lain je le,pas akan jadi parti kampong je le

Tanpa Nama berkata...

Ok Tuan wan ,kita sama2 tunggu dan lihat siapa yang akan diundurkan demi kekuatan Pas,cuma aku bimbang Pas kan kembali ke zaman silam,tidak kemana2 ,waliyazubilllah janagn Kelantan nanti di perintah olah BN,Kau tak belajra dan perhati ke apa yang telah terjadi pada Terengganu dan Kedah,Memang itu Tkdir Allah tapi Allah beri kita akal untuk ikhtiar,usaha ,taktik berfikir mana musuih mana kawan,ni tidak musuh kita ajak dalam selimut tapi kawan kita tendang jauh2.Ini ke sikap kita parti Islam bagaiman nak dakwah bangas jkafir unutk mendekati Islam? Wan tak kenal ke TGNA,mnegapa tidak ada seprang ulmak pun yang mengmbil sedikit nasihat dari arwah?kalau Wan ni dah tua tentu banyak pengalaman denagn Umno dan kalu wan masih muda kena belajar dulu ,jangna memuja membab tuli.maaf ye kasar sikir,biar berkesan kalau pengikut macam wan.Saya orang lama dalam Pas.

Wan Rosli berkata...

Asyik2 itu je alasan oleh org2 yg x mahu hudud.. terengganu dan kedah.. pada saya dua negeri inilah contoh yg paling baik.. ok ckp pasal terengganu dulu..masa tu terengganu baru luluskn hudud di dun.. then tganu kalah.. so korang salahkan TGHH.. mcmana plk dgn lim kit siang karpal singh yg turut kalah pd 2003 dan pkr yg hanya tinggal satu kerusi permatang pauh?? Ada jawapan.. ?
Ok negeri kedah pulak.. ini mmg silap duri dlm daging yg nak kan kerusi mb.. yg akhirnya tewas.. ok terengganu wat hudud tewas kedah yg x wat hudud pun tewas.. so kalau kita berada di saf kepimipinan pasti akan memilih utk teruskn agenda hudud di kelantan dari terus menurut hawa nafsu golongan anti hudud yg x menjamin apa2 kemenangan pun..

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Terdapat ralat dalam alat ini
Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....