Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Khamis, 5 Disember 2013

Video : Panas !!! Usul banjir Gamatkan Sidang Parlimen




Dewan Rakyat kecoh apabila Ahli Parlimen Kuantan Fuziah Salleh cuba membawa usul tergempar membahaskan masalah banjir yang melanda di Kuantan. 

Beliau dicelah oleh Ahli Parlimen Kinabatangan Datuk Bung Moktar Raden yang berkata wakil rakyat PKR itu sepatutnya pulang ke kawasan bersama rakyat.

Tindakan Bung Moktar Radin mendapat bantahan dari ahli ahli Parlimen Pakatan rakyat,antaranya MP Shah Alam Khalid Samad dan MP Ampang Zuraida Kamaruddin.Kini TV

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salute pada Ghafur Salleh. Tidak terlalu berpolitik apabila melibatkan urusan rakyat walaupun usul dari pihak lawan. Mungkin dia adalah aset yang boleh dibanggakan rakyat di dalam BN. BN yang lain boleh dikatakan hancur.

Bung Mokhtar boleh pergi jahanam. Tidak serius terhadap isu-isu rakyat. Lebih banyak bermain-main dalam parlimen, lebih baik dia balik sahaja main dengan isteri kalau begitu kelakuannya.

Ameen berkata...

Ini lah masalah penyokong UMNO khasnya yang tegar, merekq tidak nampak kebodohan pemimpin mereka yang tidak tahu apa perlu buat ketika berlaku musibah. Mereka hanya bawa usul jika ada maalah di Palestine dan negara negara luar yang tidak kait dengan negara ini.
mana Azeez yang sibuk pergi ke sana sini kunun nak bantu. Ini depan mata dalam negara sendiri berlaku bencana kenapa tidak ada pemimpin bawa usul bantuan.
Menteri penerangan sepatutnya bawa usul tergempar seperti yang dibawa oleh Fauziah bukan pergi ke kawasan banjir untuk posing depan TV kerajaan. Itu tidak membantu mengsa banjir. Setakat turun padang apa lah sangat seorang menteri boeh lakukan. Itu kerjakerja pasukan keselamatan dan pasukan penyelamat. kerja seorang menteri dapatkan maklumat dari padang dan ambil tindakan cepat seperti mengarahkan lebih banyak pasukan keselamtan dan penyelamat turun padang dan bukan macam sibongok MP yang jerit jerit minta MP kuantan turun padang.
Nampak tak kecantikkan tindakan YB Kuantan. Bawa usul jelaskan keadaan sebenar. Sekurang kurangnya Ghapur SALLEH dari BN faham dan sokong dan bukan macam Kinabatangan perangai macam beruk makye. Beli setahu saya tidak pernah bawa sebarang usul aa isu yang bantu rakyat khusunya rakyat kawasan Sabah dan Sarawak. Kesian pengundi pengundi dia yang agaknya kurang waras.
Harap kerajaan bantu mangsabanjir buka ikut kawasan. Mentang mentang kawasan biarkan saja. Habis macam mana dengan penyokong tegar Bn macam saya ni didalam kawasan Kuantan. Kalau bagini lah keadaan saya bersama 10 orang anak saya akan berhijrah ke parti pembangkang.

Tanpa Nama berkata...

Nampak sangat jelas UMNO/BN dlm satu pekej bukannya berjuang untuk membela rakyat. Mereka tidak serius untuk membantu rakyat. Tindakan Bung tersebut, tidak pula dibantah oleh wakil UMNO/BN yg lain menunjukkan persekongkolan bersama mereka. Katanya UMNO merasai denyut nadi rakyat .....porrrrah!

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....