Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Jumaat, 16 Mac 2012

Gambar : Ahli Parlimen Pakatan Rakyat Semasa Pembukaan Sidang Parlimen

Saksikan gambar2 Ahli Parlimen Pakatan Rakyat semasa pembukaan Sidang Parlimen pada 12/03/2012 yang lalu :












3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku tengok muka hadi awang ni, sedih je. yealah, orang pas sendiri lebih dengar cakap anwar dan DAP daripada cakap dia sendiri

Hadi cakap dekat pas kedah, taat pada azizan diaorang tak ikut.
hadi cakap dekat orang pas, dengar cakap pakar nuklear pas pasal isu lynas, diaorang lagi dengar cakap fuziah salleh

so, terpaksalah hadi pakat dengan hassan ali, berlakon pecat hassan ali supaya dia boleh belasah pas yang dah sesat ni daripada luar. sebabnya, hadi sendiri dah tak dapat kawal parti pas. nak harapkan tok guru, dia lagi giler kuasa nak pengang jawatan sampai mati.

dolah berkata...

Selalunya orang' tanpa nama' ni orang tu yg gila. Bongok punya olang.

insan prihatin berkata...

aku lg sedih klu dpt tgok muka orang yang kutuk tok guru sebab dia x sedar yang dia dok kutut adalah pewaris nabi....

mungkin orang ni belum di beri hidayah oleh allah lg gamaknya....
kasihan...

ya allah, engkau buka lah pintu hati orang2 seperti ini... amin...

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Terdapat ralat dalam alat ini
Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....