Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Jumaat, 23 April 2010

Isu Najib Altantuya : Tian Chua Dipanggil Beri Kenyataan


KUALA LUMPUR : Ahli Parlimen Batu, Tian Chua dipanggil ke Balai Polis Sentul untuk memberi keterangan berhubung gambar Perdana Menteri (PM) Najib Razak dan Altantuya Sharibuu hari ini.

Beliau sebelum itu telah dihubungi Asisten Superitenden Polis (ASP) Tan dari Balai Polis Sentul semalam yang memintanya untuk hadir bagi memberi keterangan mengenai gambar Altantuya bersama Najib Razak di restoran Perancis yang disiarkan dalam blognya sekitar tahun 2007.

"Saya terperanjat sebab kes ini sudah lama iaitu pada tahun 2007. Satu waran tangkap akan dikeluarkan jika saya gagal hadir sebelum jam 3 petang hari ini," kata Tian kepada erapakatan.com

Beliau yang juga Ketua Strategik Parti Keadilan Rakyat (PKR) berpendapat isu ini mungkin menjadi kemarahan sesetengah pihak sehingga mereka boleh membuka semula kes ini walau setelah lebih 3 tahun.

"Kes ini sudah tiga tahun berlaku, tetapi baru sekarang mereka mahu mengambil tindakan," tegas Tian.

Menurut beliau, berkemungkinan ini merupakan tekanan daripada pemimpin negara dan berkemungkinan juga ia berkait rapat dengan laporan di perancis mengenai pembelian kapal selam yang berkemungkinan membabitkan rasuah.Erapakatan

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....