Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Ahad, 27 April 2014

Gambar : Memalukan !!! Konsert Dikir Berunsur Lucah Di Besut









  
Konsert Dikir Barat tidak bermoral yang direstui Umno Besut yang disajikan kepada penduduk tempatan. Di fahamkan konsert ini berlangsung selama 3 hari berturut turut  di Kg. Pasir Akar, Besut, Terengganu DAAARUL IIIIMAAN!

Selain dari mencalarkan imej Islam,konsert yang disajikan dengan tarian gelek berunsur lucah oleh penyanyi penyanyi wanita ini dilihat turut mencemarkan keaslian Dikir Barat itu sendiri.

Menariknya di besut ini, pakai kupiah, berbaju melayu kain pelikat pun boleh berada di konsert begini.Inilah agaknya hasil didikan Umno yang kononnya memperjuangkan kesucian agama Islam.

Difahamkan konsert ini diadakan berdekatan dengan kawasan kubur,perkampungan pondok dan masjid.Menurut sumber yang boleh dipercayai,ketua pemuda umno di kawasan ini merupakan seorang hafiz dan merangkap Pengerusi Biro Agama Pemuda Umno Bahagian Besut.

Mengapa bila jadi kubu kuat UMNO, maka akan ada program mengundang bala seperti ini.Belum cukup kah Allah SWT beri amaran melalui kemarau yg panjang?Exco Agama mana? Oops lupa. Negeri2 lain ada,tapi Terengganu tak ada Exco agama.Mungkin tak berapa penting bagi UMNO.Sebab itulah konsert sebegini dibenarkan.

Memalukan !!! sebagai penduduk Besut aku turus merasa tempiasnya.Pohon JHEAT menyiasat dan mengambil tindakan supaya masyarakat tak terus sesat dan tidak mencemarkan imej Besut itu sendiri yang pernah dilabel sebagai BUMI ULUL ALBAB oleh bekas MB Datuk Sri Idris Jusoh ~ Tinta Hijau DKB

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Astaghafirullah.... Hebat nya geng amno nak cabar tuhan... Dpt bala kat besut nanti pggil le dris supaya tolong nnti....

Tanpa Nama berkata...

BUMI ULUL ALBAB ke bulu lebat?

Tanpa Nama berkata...

Syabash!majunya kerajaan musang berjanggut hasil tarbiah menteri nikah kawin x de satu pun yg haram semunya harus belaka kah3

Tanpa Nama berkata...

islam hadhari terengganu bestari ???

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....