Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Jumaat, 14 Mac 2014

Gambar : MH370,Dewan Ulama' Dan Pemuda Pas Selangor Anjur Solat Hajat Di KLIA

Tahniah aku ucapkan kepada Dewan Ulama' Pas Pusat dan Pemuda Pas Selangor kerana berjaya menganjurkan majlis solat hajat dan bacaan Yaasin untuk pesawat MH370 di KLIA.

Itulah yang sepatutnya dilakukan menurut ajaran Islam.Bukannya ritual2 yang penuh khurafat dan bertentangan dengan ajaran Islam.Baca DISINI dan DISINI.

Majlis ini sekurang kurangnya dapat membetulkan pandangan masyarakat bukan Islam dan dunia tentang ajaran Islam yang sebenar,yang sudah tercemar dengan aktiviti dan ritual karut marut yang jelas berlawanan dengan ajaran Islam.

Turut bersama memberi sokongan anak2 muda dari ARC Selangor dan pelajar2 Pasti yang sentiasa dididik dengan Alquran dan Hadis.Saksikan foto dibawah [ Foto dan info : FB Pemuda Gombak ] :







Berikut antara info dan maklumat tentang bacaan Yaasin dan solat hajat yang dianjurkan :




Ust Khairudin At Takiri, Setiusaha Dewan Ulamak Pas Pusat turut ditemuramah oleh media selepas selesai program. Harapnya majlis ini boleh menutup berita Raja Bomoh Do Re Mi yang memalukan Islam dimata dunia :



Difahamkan selepas selesai program Polis terus saja mengambil keterangan dari Ketua Pemuda Pas Selangor.Aku tak tahu apa tujuan mereka.Mungkin sekadar ambil keterangan dan maklumat sahaja.entahlah :



Tapi bab perbuatan syirik, khurafat dan tahyul ni  takde pulak mereka nak ambil keterangan dan maklumat.Selepas imej Islam dan negara tercalar di mata dunia baru JAIS dan JAKIM nak ambil tindakan.

Segalanya sudah terlambat.Perbuatan khurafat ini sudah tersebar meluas di portal2 dan media seluruh duniaDunia akhir zaman wallahhua'lam ~ Tinta Hijau DKB



5 ulasan:

Sheikh Razi berkata...

Syabas PAS atas keperihatinan anda tapi kenapa tak lakukan diMasjid KLAI saja yeee???Lebih selesa dan tidak menganggu orang lain yang menjalankan urusan mereka.Maafkan saja sekadar cadangan....Ahli PASBARU

haida tun delisya berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

ni la melayu..bila nmpk je polis dtg dekat mula la nk speculate yg bukan2..cuba la pk positive skit..islam tak ajar umatnya memfitnah atau bersgka buruk pada org lain.ni saat nya kite bergabung tlg mendoakan mgsa MH370 bukan utk jaja cite murahan korg.

Tanpa Nama berkata...

Betullah jugak. Kenapa tak sembahyang kat masjid? Nak tunjuk sape. Sama macam Tok Bomoh jer..cari publisiti..

Tanpa Nama berkata...

Betullah jugak. Kenapa tak sembahyang kat masjid? Nak tunjuk sape. Sama macam Tok Bomoh jer..cari publisiti..

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....