Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Rabu, 12 Mac 2014

Foto2 Aksi Warga Maya Sindir Bomoh Cari Pesawat MH370

Foto dibawah menunjukkan beberapa aksi warga maya menyindir bomoh 1Malaysia yang tersebar luas di internet.Foto aku kutip dari FB :







Foto di bawah ni pulak aksi sebenar bomoh ketika mencari pesawat MH370 yang hilang.Videonya korang boleh tengok kat SINI :




Apa pendapat korang ? Nampaknya tindakan bomoh terbabit mendapat perhatian ramai.Tapi pada pandangan aku,kebanyakan warga maya memberi respon yang negetif diatas tindakan bomoh tersebut.Korang pulak bagaimana ??? Fikir fikirkanlah ~ Tinta Hijau DKB

10 ulasan:

Mob MAB berkata...

halus flashmob yg dimainkan oleh bomoh sedunia ini.. dia perli umno ni.

maksud dia ialah umno ni benda besar depan mata tk nampak, sibuk benda kecik je.

masalah perjanjian air johor-spore umno tk nampak, yg mereka mati2an cari ialah air mani anwar.

teropong tu simbolik rakyat. sangkar tu simbolik fikiran pemimpin umno dan penyokongnya yg kosong isinya. sebb tu pembantu tu letak atas kepala.

maksudnya walaupun dh diteropong dekat2 pun masih tk jumpa otak org2 umno. otak umno dh ghaib mcm pesawat juga.

dr maza, takkan flashmob ni pun syirik. apa la

Tanpa Nama berkata...

Oi anon 11:29pg, PI BERAMBOS lu kat blog PEMBANGKANGBANGKAI!

Kalau Dato Mahaguru yg. berjasa ni nak guna cara tradisional bomoh yg. tak bercanggah dgn. Islam: apa hal lu BISING! Apa punya mak bapak ada ajaq anak kecil KURANG AJAQ kat orang tua, yg. berilmu pula tu - inilah jenis puak PEMBANGKANGBANGKAI!

Dan si PENDATANG KAPIR DAJAL pula pun bersoraklah HINA tradisi BUMIPUTERA Islam/Melayu kami - pi MAMPOS!

Makcik Samabal Belacan.

Mob MAB berkata...

makcik,

bila masa i kutuk ilmu bomoh ibrahim ni? malas membaca tulisan i, tu la pasal. baca elok2 n komen.

tk sentuh pun ilmu dia. cuma sebagai org yg tajam fikiran ebrtaraf pilot, i melihat ia sgt simbolik. tu saja.

yg makcik marah2 sgt sambil tumbuk belacan kenapa? adakah ilmu maki hamun saja yg makcik belajar. teropong makcik pula mana?

bab ilmu kita tk tau menilai. cuma yg indahnya ada nilai satira politik aksi bomoh ibrahim ni. tu je. i kira sokong aksi dia la.

jgn marah nnti kena jual makcik. not good for your health. take more B Complex.

moral of d story : jgn komen sambil menumbuk sambal nnti mengamuk tk pasal2.

Tanpa Nama berkata...

Syirik ke? pd org yg kata ada pendamping atau jin yg boleh tlg bomoh 2 buat kerja, org itula yg sebenarnya syirik sbb mrk kta jin 2 ada kuasa....bkn mcm 2, bomoh dan jin itu dijadikan Allah, ilmu atau kuasa yg ada pd bomoh dan jin itu juga dtgnya dr Allah...ilmu itu mnjadi krn dgn kuasa dan izin Allah...mrk x ada kuasa pun, itu aja!!!

Tanpa Nama berkata...

Panggil Nujum Pak Belalang lagi baguih....ha..ha..ha..

Tanpa Nama berkata...

sapa tak nampak anak luar nikah!!!belalang, oh belalang...

Tanpa Nama berkata...

Aku sokong...hehehe..statement trbaik..

Abuarif berkata...

Islam mengajar bergantungnharap dan memohon kepada Allah.. Caranya bersolat hajat bukan cara khurafat ni... Ni cara amno... Bomoh ni bomoh amno...

Tanpa Nama berkata...

Apalah semua ni bising2. Bomoh tu masa meneropong pakai tropong buluh tu memang nampak betul. Dia nampak Najib tengah meneran, melepas taik sembelit sbab banyak makan ayam RM1.

Tanpa Nama berkata...

Kerja khurafat. Kerja yg mensyirikkan. Dosa yg tak akan di ampun

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Terdapat ralat dalam alat ini
Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....