Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Ahad, 16 Mac 2014

Foto2 Suasana Konsert Di Bukit Jalil Yang Meragut Enam Nyawa [ Video Inside ]

Semalam kecoh apabila enam remaja mati ketika konsert berlangsung di Bukit Jalil.Empat lagi dimasukkan ke hospital dan keadaan mereka dilaporkan kritikal DISINI.Di sini aku paparkan foto2 suasana konsert tersebut.

Untuk tidak mengaibkan mana2 pihak aku sengaja mengaburkan muka mereka,kerana tujuan aku hanya sekadar ingin berkongsi suasana konsert tersebut saksikan :














 Sumber Foto DISINI

Apa pandangan korang selepas menyaksikan foto2 diatas ? Ada yang berpendapat konsert ini tidak patut diadakan ketika negara berada dalam suasana kesedihan ekoran kehilangan pesawat MH 370.

Tapi bagi aku konsert sebegini sepatutnya diharamkan terus buat selama lamanya.Banyak keburukannya.Selain pergaulan bebas antara lelaki dan perempuan suasana sebegini juga mengundang kepada penyalahgunaan dadah dan alkohol.

Kerajaan bernasib baik kerana isu ini dilihat tenggelam ekoran negara lebih tertumpu kepada isu kehilangan pesawat MH370 yang lebih diberi perhatian.

Jika tidak sudah tentu isu penyalahgunaan dadah  hingga membawa kematian ini menjadi isu besar dan diperdebatkan seluruh golongan masyarakat di seluruh negara.

Sudah sampai masanya kerajaan mengharamkan konsert2 sebegini.Wallahua'lam ~ Tinta Hijau DKB


Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....