Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Ahad, 17 Mac 2013

DS Anwar Mengulas Fitnah Terbaru Keatasnya

 Kantoi !! Saksikan perbezaan lelaki yang didakwa Anwar dalam fitnah I dan fitnah II.Untuk besarkan KLIK IMEJ

KUALA LUMPUR, 16 Mac  — Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini menafikan tuduhan blogger pro-Umno yang meletak beberapa gambar individu menyerupai dirinya mengadakan hubungan seks sejenis yang sudah tersebar luas ketika ini.

Dalam artikel yang bertajuk "Aksi Si Raja Goyang" tersebut, beberapa blogger pro-Umno mendakwa gambar tersebut adalah Anwar dan menuduh pemimpin utama PKR tersebut berdampingan dengan lelaki gay.

"Saya menafikan sama sekali tuduhan itu," kata Anwar menafikan selepas ditemui wartawan hari ini dalam satu program anjuran Anwar Ibrahim Club di Hotel One Utama.

Anwar juga menuduh ia adalah satu lagi fitnah jahat dan politik jijik yang digunakan oleh pemimpin Umno untuk memburukkan imejnya serta tidak menolak akan mengambil tindakan undang-undang keatas pihak terbabit menyebarkannya."Ia adalah gimik politik jijik oleh Umno... Ia fitnah jijik menjelang pilihan raya.

"Saya belum putuskan akan ambil tindakan undang-undang ataupun tidak, tapi saya akan beritahu peguam saya dan biar beliau putuskan," tambah Anwar yang mengecam keras tindakan tidak bertanggungjawab oleh blogger Umno tersebut.

Anwar disamping itu juga tidak menolak kemungkinan selepas ini pemimpin Umno dan medianya akan mengeluarkan video beliau mengadakan hubungan sejenis ekoran pendedahan gambar pada Khamis lalu."Selepas ini confirm keluar video pula," sindir Anwar.TMI

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku cuma nak nasihat kpd sipembuat video ni .bertaubat lah.kamu beragama Islamkan.klu kamu solat kamu mengadap ALLAH S.W.T.kan.ingat lah ,satu hari nanti ALLAH S.W.T. PASTI akan membalas perbuatan kamu.klu tak kena kat kamu pasti akan kena pada ayah,emak adik2 atau keluarga terdekat kamu.itu janji ALLAH S.W.T.sekira hambanye berbuat baik pasti akan dibalas baik,tapi sekiranye berbuat jahat PASTI akan dibalas dengan kejahatan.TAUBAT lah saudari raja naga.

Tanpa Nama berkata...

ko ulas cam haram jadah...apa dah penah jilat bontot al jubri ka??? hehehehe

Tanpa Nama berkata...

Na'uzubillah.ingat lah pada Hukum Allah s.w.t.jgn menyesal klu terjadi pd kamu atau keluarga kamu nanti jgn mempersendakan janji Allah s.w.t

Tanpa Nama berkata...

Dalam kes ni, jelas dan terang...tanpa saksi yang BUKAN FASIQ yang nampak kejadian ini dengan mata kepala sendiri ...dan tujuan gambar ni dipublishkan kepada umum adalah untuk menjatuhkan maruah seseorang..

Apa-apa pun...di Mahsyar ALLAH nanti akan terjawab segalanya.

Tanpa Nama berkata...

kepada si pelaku bertaubatlah....

Tanpa Nama berkata...

Biasalah,sape nak ngaku berak tengah jalan!
Semua pesalah misti x menaku salah kalau ditanya!Sama le dgn abang kita niiiiiii.
Tambah2 pulak cita2 tinggi melangit!
Sebab u dipadang Mahsyar yanng bercakap hanya anggota yang yang melakukan dosa bukannya mulut!

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Terdapat ralat dalam alat ini
Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....