Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Rabu, 5 September 2012

Foto Yang Diedit Untuk Fitnah Pas

Para pencacai Umno baik blogger mahu pun facebooker mereka sering saja mengedit gambar untuk mengfitnah Pas atau PR.Di sini aku bawakan satu contoh :

Yang ni aku cilok dari facebook pro Umno yang antara lain menyebut " Pas pun kaki judi juga....Janji masuk pas semuanya halal.

Yang jelasnya foto ni nampak sangat diedit.Macam bangang je aku tengok,tak profesional langsung.Nak membohong pun agak agak la bro kih...kih...kih...

Foto ni pula aku cilok dari rakan blogger PR.Aku taklah pandai sangat bab edit mengedit gambar ni.

Tapi bab foto ni aku pun keliru samada betul atau dah diedit.Aku lihat macam betul je foto ni,korang lak macam mana.Adakah keduanya diedit atau keduanya betul ?Mungkin juga salah satunya betul dan yang satu lagi diedit.Korang fikirlah sendiri.

2 ulasan:

aidono berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
aidono berkata...

Assalamualaikum

cuba lihat lengan baju orang yang dibelakang si baju hijau tu,bhg atas sedikit drp palang besi. Dalam gambar baju merah tak tertutup tapi dalam gambar hijau tertutup.

Bangkai gajah takkan boleh ditutup dengan nyiru.

amno penipu, pemfitnah... jawablah dihadap Allah nanti.

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Terdapat ralat dalam alat ini
Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....