Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Jumaat, 28 September 2012

Foto Berbicara : Antara Najib Dan Tok Guru Nik Aziz Ketika Bermusafir



Antara keduanya yang memimpin parti Umno dan Pas yang pastinya berlainan ideologi. Satu memperjuangkan bangsa dan satu memperjuangan Islam.

Cara mereka melepaskan lelah ketika bermusafir amat berbeza sekali :

Foto 1 : Melelapkan mata dalam serba kemewahan,sebagaimana pemimpin atasan yang terpisah dari warna kehidupan rakyat marhaen.

 Foto 2 : Melelapkan mata seadanya sebagaimana  yang berlaku dalam kehidupan sehari hari rakyat marhaen.

 Antara keduanya mana yang lebih menyentuh hati korang,fikir fikirkanlah.Nukilan ~ Tinta Hijau DKB

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jangan lah gunakan gambar fitnah, kita blogger Islam

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama berkata...
jangan lah gunakan gambar fitnah, kita blogger Islam
28 September 2012 8:19 PG

bro,ni bukan fitnah la bro..ko nampak tak gambar tu?...buka hati dan minda la.budak2 pun dapat bezakan ke?sedih betul aku..

Tanpa Nama berkata...

hebat nik aziz.. dia tidur siap ada orang bersila keliling dia... pengsan gamaknya tu.. kehkehkeh.. dia tidur pun org kerumun nak tgk nooo..

Tanpa Nama berkata...

Pasai apa nak mengaibkan orang? Orang tidoq, biaq pi la nak tido camna pon. Bukan buat dosa. PM dgn anak dia. Nik Aziz tido mcm biasa. Awat nak banding-banding? Aib orang tutup la. Ada agama ke tak?

bik mama berkata...

mmg la orang..tapi orang ni siapa?? mereka2 ni pemimpin sebab tu laa kita kene tgk..untuk jadi kan contoh..

Tanpa Nama berkata...

Hai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengambil jadi pemimpinmu, orang-orang yang membuat agamamu jadi buah ejekan dan permainan

Pilih pemimpin ikutlah seperti yang diperintah oleh Allah dan rasul bukan ikut sedap kita aja

Tanpa Nama berkata...

bandingkan gambar atas pesawat dgn kat rumah? pelik la lu admin..bukannye pesawat tu najib letak dlm rumah dia..takkan dia nak tido atas lantai pesawat kot..agak2 la bro..kalau nik aziz naik pesawat takkanla dia nak tido atas lantai..

itu baru buat perbandingan namanya..guna otak..

sekian

Tanpa Nama berkata...

betui..aq pernah nampak najib jalan kaki naik pentas..tak lak dia didukung robot gaban..ngada2 lak nanti.macam pose blog ni!

Tanpa Nama berkata...

walau macamana sekali pun dan walau bagaimana tempat tidur dan cara tidur pun dari rupa muka kita tahu gambar bawah tu yang paling banyak menipu.

Tanpa Nama berkata...

Sangkakan tadi tunjuk gambar nik aziz mati.klu setakat tidur aja,mimpi indah dia.mimpi lim dan karpal belanja makan.

Tanpa Nama berkata...

tuan admin..gambar najib tuh gambar palsu..dah di sahkan oleh orang2 tertentu..harap dapat buang sebelum yang cube kite perjuangkan disalah ertikan dengan fitnah oleh orang lain

Tanpa Nama berkata...

Pasai apa nak mengaibkan orang? Orang tidoq, biaq pi la nak tido camna pon. Bukan buat dosa. PM dgn anak dia. Nik Aziz tido mcm biasa. Awat nak banding-banding? Aib orang tutup la. Ada agama ke tak?
28 September 2012 10:33 PG
.....................................
ORANG NAK SUH BEZAKAN JE NGOK...
BUKAN AIB KAN...

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Terdapat ralat dalam alat ini
Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....