Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Sabtu, 7 April 2012

Video & Gambar : Umno/BN Buat Kacau Di Majlis Ceramah DAP













6/04/2012 - Umno/BN buat kacau sebelum ceramah bermula sempena Majlis Perasmian Bilik Gerakan Dun Kelebang Melaka.Mereka membuat provokasi dengan memasang bendera Umno dan BN berhampiran majlis diadakan.Bendera DAP turut dirosakkan...

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bengong

Tanpa Nama berkata...

aku melayu juga tapi ini melayu barua punya melayukalau berani datang la jumpa kau aku cabar lu semua kenal aku dulu . melayu samseng taik kucing macam ni

Tanpa Nama berkata...

umno takut dengan bayang-bayang tak demokratik langsung mapuh umno kali ni

Tanpa Nama berkata...

umno dah nak lingkup tu pasal le oghang dia jadi gile tak tahu nak buat ape krjanya ngacau orang macam kacau taik

Tanpa Nama berkata...

depa tgh dok buat provokasi.nak buat pru takut kalah jadi mana tau boleh guna mageran.

Tanpa Nama berkata...

ni la jenis melayu bangang nak mampus.pemimpin depa dok sedap belasah beratus juta.depa dok jadi barua dapatla seduit dua.memang haramjah punya geng melayu ni.

Tanpa Nama berkata...

Tanda umno/bn bakal ke neraka pd pru ke 13 ni.ditambah lagi dgn double standart polis.

cucukerinci berkata...

Melayu umno berperangai mcm setan...nak tunjuk samseng konon...tunggu pru13 umno lingkup...

Tanpa Nama berkata...

anda nilai sendiri mentaliti melayu kita sekarang ni apabila melihat video tersebut.....aku atas pagar lompat bro malu......tak bertamadun

Tanpa Nama berkata...

Cian lembu2 bangang umno ni..
Nak tunjuk samseng tak kena gaya...

Mungkin jugak la apa orang kata...
Pemimpin dia orang buat majlis tak dapat sambutan. Jadi, dah tak da kerja, majlis orang nak dikacaunya.

Lembupun ada otak tau.....

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Terdapat ralat dalam alat ini
Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....