Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Sabtu, 7 April 2012

Video & Gambar : Panas !!! Perkasa Dihalau Ketika Ganggu Program DS Anwar







Majlis Perasmian Pejabat PKR di Jalan Putra Alor Setar telah cuba digangggu oleh sekumpulan Ahli PERKASA.
Namun di halau balik oleh orang ramai yg berada di Bangunan Sentosa.Sungguh memalukan sistem demokrasi di Malaysia yg berat sebelah ini .

Hasil dr tindakan perkasa menjadikan rakyat yg tidak terlibat di dalam majlis PKR pun telah menunjukan simpati dgn menghalau kumpulan yg cuba bertindak ala ala samseng kg dusun ini.

memalukan bila seorang pak cik cina tua menghalau mereka.. umno sudah redesak ..dlm masa yg sama rakyat telah menilai sendiri apa ka jadahnya tindakan perkasam ini....

Sinar Harian melaporkan :

ALOR SETAR - Majlis perasmian pusat komuniti PKR di Jalan Putra di sini, yang disempurnakan oleh Ketua Umumnya Datuk Seri Anwar Ibrahim, dicemari insiden provokasi dan perang mulut membabitkan lebih 100 ahli Perkasa.

Ahli-ahli Perkasa yang berarak dari Masjid Zahir tiba di hadapan Plaza Sentosa, bersebelahan dengan pusat itu pada 5.30 petang walaupun Ketua Pembangkang belum kelihatan ketika itu.

Kekecohan tercetus apabila berlaku adegan tolak-menolak antara dua pihak dan kedengaran kata-kata 'Anwar Yahudi', yang disambut dengan laungan reformasi oleh lebih 200 penyokong PKR.

Penyokong-penyokong Perkasa beredar kira-kira 15 minit kemudian sebelum ketibaan anggota FRU. Anwar pula tiba sekitar 6 petang selepas keadaan reda.

4 ulasan:

kampong lad berkata...

''stop stop stop, kita beralah, kita beralah, ada masa lagi, ada masa lagi, cukup, cukup, cukup, berundoq, berundoq.''......hangpa yg pecah gelanggang oghang...kalau tahun 50an, depa ni dah jadi arwah. jenih melayu yg takdak otak, takdak maruah & takdak adab. depa ni ramai2 berani, lambat terberetoh bahu, bila sorang2, kena tanjai kepala pun, tak berani melawan. panglima pukimak, mai ni pangsembilan nak pang pang hangpa. depa ni keluaq hasil dari mak pak menutuh tak bismillah.

Tanpa Nama berkata...

Perkasa ni tak reti demokrasi... kalau hang terror sangat, Majlis Umno nanti boleh buat kecoh la... kalau hang ada biji teloq

Tanpa Nama berkata...

Dimasa akan datang,pada mana mana majlis PR,sediakan pisang dan kacang goreng.jika puak puak PEKIDA dan PERKASA ni datang buat hal,jamu mereka dgn pisang dan kacang goreng.itulah cara terbaik memujuk monyet agar tidak nakal dan menganggu majlis

Tanpa Nama berkata...

Kesian kat PERKASA

Nak buat majlis tak dapat sambutan, jadi, buat kacau lah kat majlis orang.

Memang dasar GANGSTER MELAYU
DAH LA GANGSTER, lepas tu RACIS pulak
MEMALUKAN RAJA2 MELAYU saja.
NAMA MENGAKU ISLAM TAPI PERANGAI MACAM YAHUDI

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Terdapat ralat dalam alat ini
Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....