Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Isnin, 16 April 2012

Video : Bapa Mahasiswa Sokong Perjuangan Anaknya Di Dataran Merdeka




"Dia buat benda yang betul perjuangan dia ini kita nampak hari ini macam lekeh tapi kesan dia kalau berjaya sampai anak cucu cicit kita besok dapat manafaat,anak cucu cicit kita dapat manafaat kalau dapat pendidikan percuma," kata Mohd Ismath b Habib Mohamad, bapa mahasiswa.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau ada orang yg tak sokong desakan supaya pembelajaran di Malaysia ni diberi secara percuma kepada rakyatnya, aku tak tahu nak kata apa lagi lahj.

Memang BENGONG la orang tu.....

Tanpa Nama berkata...

saya nak kereta percuma untuk senang ke tempat kerja.
saya susah payah bekerja untuk negara,keluarga.kenapa kerajaan tak sediakan kereta percuma?
saya nak viva je,bkn bugatti pun.petronas tu untung banyak2 buat ape dgn duit tu?

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Terdapat ralat dalam alat ini
Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....