Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Selasa, 17 April 2012

Gambar : Hari Ke 3 Perkhemahan Mahasiswa Tuntut Hapus PTPTN



























Suasana hari ke-3 Perkhemahan tuntutan Mahasiswa anak muda mengenai pendidikan percuma dan mansuhkan PTPTN semakin meriah.

Semakin ramai yang hadir memberi sokongan dan dokongan. Walaupun sebelumnya beberapa buah khemah dan makanan telah dirampas oleh DBKL, namun sebaliknya, khemah dan makanan semakin bertambah atas sumbangan dari orang ramai.

Universiti Dataran juga telah dibentuk. Pelbagai acara dan kelas akan diadakan. Tahniah kepada semua. Teruskan perjuangan tegakkan pendirian.

Lagi gambar dan sumber DISINI

6 ulasan:

kluangman berkata...

Zaman berubah - lembu dah pergi sekolah, inilah hasilnya...otak letak di kepala lutut.

inaara berkata...

tak boleh ke mahasiswa ada pemikiran sendiri? semua kena ikut acuan yang dah sedia ada ke? abis mengapa di sekolah diterapkan pemikiran kritis dan kreatif? siap hantar cikgu2 berkursus lagi

Tanpa Nama berkata...

Jadi barua bangsa lain je..Org kita pi terlalak terlolong tidur kat Dataran bangsa lain tukang support kasi khemah dan makanan. Sampai bila le bangsa aku ni nak jadi org suruhan bangsa lainnnn sedih betul satu hari nanti merempat kat negara sendiri

Tanpa Nama berkata...

elehh,nak camping tempat glamer2 je.kesian la korang ni.

Tanpa Nama berkata...

ini bukan masalah jadi barua bangsa lain bro...ko tu yang bongok x nak berubah....langsung x nak berpikir...

KIRINBUNDLE a.k.a shinji imra berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Terdapat ralat dalam alat ini
Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....