Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Selasa, 31 Januari 2012

Video : Sambutan Hangat Anak Muda Meraikan Ust Azhar Idrus Di Masjid Negeri Shah Alam




Allahuakbar...bangga dengan anak muda.Kebangkitan anak muda bersama Islam,moga terus istiqomah.Kat mana masjid pun mesti dipenuhi anak anak muda kalau time kuliah ustaz azhar Idrus.

Tahniah kepada anak anak muda yang sanggup membelakangkan majlis majlis lagha setiap kali berselisih dengan majlis majlis ilmu spt ini.

Antaranya majlis sambutan tahun baru di I-City & majlis AJL anjuran TV3. Tidak malukah pemimpin2 yang berhabisan puluhan ribu duit menganjurkn majlis2 hiburan kononnya utk menarik golongan remaja??? Sedangkn remaja dahagakan ilmu agama melebihi hiburan.

6 ulasan:

porahhh berkata...

yer memang betul ramai...tapi kemana lepas tu mereka semuanya...subuh zohor asar magrib ishak...yang ada hanya 2 saff seperti biasa...pakcik2 pencen...dan kariah sekitar masjid....tau kenapa..sebab da tak der yang nak buat lawak bergelak ketawa kat masjid tu...jangan marah haahh....apabila datang ke masjid hanya berniat kerana seorang individu tapi bukan kerana ALLAH...itu lah sebabnya jadi begitu.. jadi jangan lah dibanggakan yang ramai...tapi kualiti hancusss.....

lan kokdiang berkata...

sekurang-kurangnya mereka hadir untuk menambah ilmu sebelum beramal, lebih baik dari melangut depan tv atau konsert yg sah2 memang tuhan laknat!!!camput jantan betina mcm dah tak dak pegangan agama!!!

Amri Mat Saaid berkata...

salam..porahhh..nak mendidik manusia perlukan kesabaran..yg datang ke masjid tu datang dari pelbagi tempat...

Islam itu indah berkata...

porahhhh...sebagai org Islam, siapalah kita nak menilai keikhlasan hati orang lain...marilah buat perbandingan ilmu yang kita ada dengan orang lain..lebih elok kita muhasabah diri, lihat kekurangan diri sebelum kita menilai orang lain...kematian semakin dekat dengan kita dan bagaimana kalau kita mati dengan ada lagi perasaan membenci orang lain...sekadar ingatan kepada diri saya dan semua sahabai seIslam

Nazaruddin si Hamba Allah berkata...

Lebih baik mendatangi majlis ilmu yang mana para malaikat bersusun sehingga ke arash Allah daripada berada/mengadap rancangan maksiat yang dilaknat Allah dari awal hingga akhir. Biarlah kita berada dalam kerahmatan Allah walaupun sedetik kerana banyak manalah sangat pahala kita ni untuk dibawa sebagai bekalan ke dunia akhirat?

antahberantah berkata...

Aku tabik spring kat hang porahhh atas kehebatan hang menyelami jiwa anak2 muda. Hang dapat baca isi hati mereka...hebat..hebat. Fikir sebulum berkata kelak nanti terserlah kebodohan hang. Hang kena banyak mengaji mengikuti kuliah2 agama. Free of charge. Ilmu yang ada pada hang tu ibarat stitis air yang jatuh di laut samudera. Don't make yourself stupid.

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Terdapat ralat dalam alat ini
Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....