Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Selasa, 31 Januari 2012

Kasihan Berahim Ali,Najib Tak Mahu Dikaitkan Dengan Perkasa

Satu tamparan buat Berahim Ali dan konco konconya.Dalam isu angpau putih nampaknya Najib memilih jalan selamat,enggan dikaitkan dengan Perkasa BACA SINI.
Jangan harap la Najib nak bela Perkasa dalam isu ni.Pilihanraya kan dah dekat,tentunya Najib memerlukan sokongan kaum Cina yang dilihat lebih menyokong PR dari BN.Perkasa nampaknya keseorangan dalam isu ini.
Perkasa yang membela BN bermati matian dalam perbagai isu kini ditinggalkan terkapai2 oleh mereka yang mereka bela selama ini.J
Hinggakan kenyataan mereka pun berbelit belit.Hari ini cakap lain,besok lain pulak yang keluar.Buktinya korang lihat kat bawah ni...
Semalam Perkasa melalui SU Agungnya menyatakan mereka memberi angpau sampul putih kerana kononnya dengan niat baik atas alasan "putih itu bersih, putih itu suci dan putih itu ikhlas."Perkasa tidak menukar kepada warna lain sebab tidak tahu sampul warna putih lazimnya digunakan dalam majlis-majlis kematian...
Hari ini pulak Tim. Presiden Perkasa menyatakan bahawa angpau berwarna merah memang digunakan pada majlis itu tetapi disebabkan ia telah kehabisan, envelop putih terpaksa digunakan.Yang mana satu betul pun aku tak tahu.Atau keduanya tidak betul...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalau kita tak pandai jangan mengadax menjadi orang yang pandai,kalau kita tak tahu jangan berpurax tahu.
akibat nya semua orang tahu yang kita ini bodoh sombong.kata perjuang melayu bodoh tak boleh di ajar, pandai tak boleh di tumpang.

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Terdapat ralat dalam alat ini
Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....