Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Isnin, 14 November 2011

NFC: PKR Cabar Khairy Berdebat

KUALA LUMPUR: Parti Keadilan Rakyat (PKR) pada Isnin mencabar Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin bersemuka dalam debat terbuka bagi membincangkan mengenai isu kontroversi berkaitan ternakan lembu fidlot di bawah kendalian National Feedlot Corporation Sdn Bhd (NFC).

Pengarah Strategi PKR, Mohd Rafizi Ramli berkata, debat terbuka merupakan jalan terbaik bagi merungkai kekusutan dakwaan skandal NFC serta memberi peluang kepada rakyat mendapatkan penjelasan terpeinci.

"Khairy banyak membuat kenyataan di twitter, media baru, akhbar dan Parlimen yang menyerang saya mengenai pendedahan NFC. Setiap kenyataan akhbar atau rencana saya akan dijawab oleh beliau.

"Saya langsung tidak terfikir skandal ini menarik minat beliau kerana ia membabitkan Ketua Wanita Umno, bukan Ketua Pemuda Umno," katanya di lobi Parlimen di sini, Isnin.

Kontroversi isu projek ternakan lembu di Gemas, Negeri Sembilan ini bermula apabila pembangkang mendedahkan beberapa dakwaan berkaitan penyelewengan peruntukan kerajaan terhadap projek berkenaan.

Mengulas lanjut Mohd Rafizi berkata, cabaran debat terhadap Khairy dibuat memandangkan Ahli Parlimen Rembau itu begitu lantang mempertahankan isu NFC.

"Sejak PKR mendedahkan perkara ini, beliau menjadi satu-satunya pemimpin Umno yang paling lantang membela NFC.

"Beliau juga dengan sukarela menjawab pelbagai persoalan walaupun beliau tidak ada apa-apa portfolio dalam kerajaan," katanya.Mstar

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....