Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Isnin, 3 Oktober 2011

PR Umum 3 Nama Wakili Mereka Dalam Jawatankuasa Pemilihan Parlimen


KUALA LUMPUR 3 OKT: Pakatan Rakyat hari ni mengumumkan nama tiga wakil dari gabungan itu untuk menyertai Jawatankuasa Pemilihan Parlimen bagi membincangkan isu reformasi pilihan raya.

Parti Keadilan Rakyat akan diwakili oleh timbalan presidennya Azmin Ali, Anthony Loke dari DAP manakala Dr Hatta Ramli akan mewakili PAS.

Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim yang ditemui pada sidang media berkata penubuhan jawatankuasa itu tidak boleh dijadikan alasan bagi Suruhanjaya Pilihan Raya mengabaikan tanggungjawab berlandaskan peruntukan undang-undang sedia ada.

"Pendirian Pakatan Rakyat sepakat untuk beri laluan dan kerjasama. Serta saya ingatkan jangan jadikan alasan melengahkan dan untuk ketepikan tuntutan bersih.

"Jaminan belum ada. Kalau Perdana Menteri serius dia patut bangun dan pertahankan prinsip SPR yg bebas dan adil," kata beliau.

Sebelum itu Anwar dalam sidang Dewan Rakyat hari ini mempersoalkan peranan SPR yang mengabaikan tanggungjawab untuk menguruskan pilihan raya secara adil dan bersih.

Beliau menyatakan SPR seolah-olah mengambil sikap bersahaja terhadap tuntutan gabungan Bersih 2.0 Julai lalu.TVS

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....