Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Jumaat, 9 September 2011

Gambar : Ribuan Banjiri Ceramah Mat Sabu Di Taiping Perak














Sambutan terhadap ceramah Tim. Presiden PAS, Mohd Sabu akhir-akhir nie semakin hebat, dimana-mana sahaja ceramah beliau puluhan ribu hadir untuk mendengar sendiri penjelasan beliau. Rakyat khususnya golongan Facebook (pinjam kata2 bang mad dlm ceramah beliau) berpusu2 dan khusyuk mendengar satu persatu.

semalam bertempat di Balai Islam Bukit Jana, Kamunting, Taiping. lebih 10 ribu yang hadir, hasil tinjauan mendapati pendengar yang hadir sanggup datang dari jauh. ada yang datang dari kuala Kangsar, Ipoh Parit buntar bahkan ada juga yang datang dari Lumut dan juga Tapah.

Ini menunjukkan rakyat semakin hilang keyakinan dengan media2 dari kerajaan, ini membuktikan kata2 Prof Dr Shamsul Amri baru2 ini bahawa "Rakyat telah berubah namun cara kempen kerajaan masih tidak berubah".

Oleh yang demikian kita berharap agar cara kempen kerajaan UMNO ini kekal dan tidak berubah supaya rakyat akan mengubah kerajaan yang sedia ada dala PRU 13.

SUMBER : Disini dan Disini

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Saya sokong Mat Sabu. Tindakan beliau mendedahkan faktur sejarah ini telah membuka mata ramai rakyat dan ini sudah tentu menakutkan UMNO. Kebenaran akhirnya akan terbongkar. Kalaulah pembongkaran lain pula disusul selepas ini, bungkuslah UMNO.

Tanpa Nama berkata...

Agaknyalah mereka ni datang kerana dibayar RM50.00 spt kata pak menteri kut. Berapa jumlah yg terpaksa dibayar tu...ratus ribu mau ada

Tanpa Nama berkata...

ramainya..tak mcm kenyataan rais yatim dan zainuddin maidin tu

Tanpa Nama berkata...

Yg ramai dtg tu nak dengar kelentong Mat Sabun ayam DAP je.

Teringat Mat sabun, teringat pulak Bilik 121.

Memang dasar kaki rembat bini orang.

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....