Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Selasa, 30 November 2010

Panas !!! Perbicaraan Aduka Taruna Kecoh...



Hari ini perbicaraan Aduka Taruna di Mahkamah Seremban.

Berlaku sedikit kekecohan di Mahkamah sebentar tadi apabila sekumpulan lelaki (3 orang) yang berlagak seperti samseng kampung dusun membuat huru hara.

Pada mulanya, Aduka Taruna telah di hampiri oleh 3 lelaki tersebut, dan salah seorang daripadanya berkepala botak dan berbaju biru telah menghampiri beliau dan bertanyakan nama. Aduka Taruna menghulurkan tangan untuk bersalaman sambil mengaku bahawa beliau adalah Aduka Taruna... sudah la salam yang di hulur tidak bersambut.... dalam masa yang sama mamat botak tersebut telah melempang Aduka Taruna (terkena bahagian kepala).

Berlaku kekecohan dan pergelutan, apabila adik Aduka Taruna bingkas bangun untuk membelasah mamat botak tersebut, malangnya telah di halang oleh polis yang bertugas di Mahkamah.

Dalam kekecohan tersebut si mamat botak itu telah menghilangkan diri, walau bagaimana pun kawan2 Aduka Taruna yang ada di situ sempat mengambil gambar 2 lelaki (kawan2) mamat botak tersebut. Gambarnya akan di upload dalam blog Aduka Taruna petang nanti dan menjadi bukti insiden tersebut.

Lebih malang lagi, apabila polis hanya memegang adik Aduka Taruna dan tidak menangkap mamat botak yang berlagak samseng dan pengecut tarak teloq hingga berjaya meloloskan diri.Laporan Polis akan di buat oleh Aduka Taruna selepas perbicaraan tengahari nanti.Berita selanjutnya akan menyusul samada di blog ini atau blog Aduka Taruna. -ikutsukaaku

Kredit juga untuk Greenboc.Pengakuan Aduka Taruna DISINI..

ULASAN TINTA HIJAU DKB

Ambo secara peribadi kesal dengan peristiwa yang berlaku.Negara ini ada undang2 biarlah Mahkamah yang menentukan samada beliau bersalah atau tidak.Tindakan yang dilakukan 3 lelaki tersebut amat dikesali dan sangat tidak bertanggungjawab.
Khabarnya Aduka telah membuat laporan Polis atas peristiwa yang menimpa beliau.Diharap Polis segera menyiasat dan mengambil tindakan pada mereka yang terlibat.Secara tidak langsung peristiwa ini memalukan sistem perundangan negara kerana berlaku dalam kawasan Mahkamah.
Semoga saudara Aduka tabah menempuh dugaan yang melanda.Sama samalah kita berdoa untuk keselamatan beliau...

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....