Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Ahad, 28 Februari 2010

Inilah wanita cantik yang cuba merosak Imej DS Nizar.

Sebentar tadi bersama DS Nizar dalam program masyarakat.DS Nizar bertanya berkaitan wanita yang cuba memfitnah Pegawai Khas beliau.

Kita menerangkan SMS yang Dato Seri Nizar terima itu merupakan datang dari wanita yang cuba memburukkan DS Nizar sejak DS Nizar menjadi Menteri Besar sah rakyat lagi.Namanya
kita tahu Nis..

Apabila kita merujuk gambar perempuan ini kepada Sdr Fadhil Idris ,Fadhil menyatakan beliau berkeyakinan wanita itulah berususan dengan beliau tempohari.

Apabila timbul perkara menyatakan Pegawai Khas cuba mengambil kesempatan keatasnya,kita terfikir rancangan jahat musuh PR rupanya berterusan.

"Cikgu mungkin wanita ini SB,"jelas DS Nizar kepada kita.DS Nizar berpesan supaya berhati-hati
dengan fitnah dan niat jahat musuh!

DS Nizar menyatakan wanita itu sepatutnya berurusan dengan YB kita,Adun Pokok Asam dan Aulong apabila kita beritahu wanita itu tinggal di Taiping.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Wahai wanita ingatlah kerana kamu wanita maka kita didunia ini,"kemahiran" kamulah yang kita sedang diuji didunia ini.Wahai wanita cukuplah setahap kesilapan hawa dulu,bukankah tuhan telah memaafkan kesilapan itu dan kenapa pula harus diulanggi lagi?Wahai wanita,tuhan telah amat pemurah bagi kaum hawa kesyurga,dengan menjaga maruah dengan berjihad atas fakta kebenaran walaupun satu ayat,nah!!syurga janji tuhan buat wanita.

Tanpa Nama berkata...

betul ke ..tak betul,,kalau betul bagaimana?

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....