Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Selasa, 17 November 2009

19 TAHUN PAS PERINTAH KELANTAN-TRIBUTE UNTUK TOK GURU NIK AZIZ

Airmata Tok Guru menjelang PRU ke 12 yang lalu
Tok Guru sekali lagi menitiskan air mata akibat fitnah yang menimpa beliau sehingga beliau membatalkan hasrat ke Mekah




Rutin setiap Jumaat Tok Guru Nik Aziz








Mutakhir ini berbagai tohmahan dan fitnah baik dari dalam Pas dan tentunya dari UMNO menimpa Pemimpin kesayangan rakyat bawahan ini.Jika Zaid Ibrahim boleh mencadangkan Tok Guru sebagai pemimpin Pakatan Rakyat, kita AHLI PASsepatutnya merasa bangga dan perlu diingat Tok Guru mendapat ranking tertinggi dalam tinjauan pendapat mengatasi Anwar Ibrahim.Sanggupkah kita kehilangan Tokoh yang berjuang untuk Islam ketika kita masih belum mengenal dunia,ketika rakyat Malaysia takut menyokong Pas dan ketika Pas tidak ada apa2 ketika itu.Apakah hak kita mempertikaikan Kepimpinan beliau.Apakah hak mereka yang baru setahun jagung menyertai Pas,menjadi Adun,Ahli Parlimen dan memegang berbagai jawatan dalam Kerajaan atau Parti mempersoalkan tindakan beliau.Dapatkah mereka mengekalkan kehidupan serba sederhana sebagaimana Tok Guru amalkan jika di beri jawatan MB selamamana yang Tok Guru pegang.Dapatkah mereka??tentu tidak.Dapatkah mereka brhujan berpanas memberi ilmu kepada rakyat sebagaimana Tok Guru lakukan setiap Jumaat di Medan Ilmu Kota Bharu.Dapatkah mereka??Entahlah!! Oleh itu sanggupkah kita mendengar berbagai tohmahan terhadap beliau,di manakah maruah kita.Tepuk dada tanya selera.Semoga Tok Guru Guru di panjangkan umur untuk terus memimpin kitaMarilah kita sama sama berdoa untuk kesejahteraan Mursyidul Am Pas ini.Takbiiiir!!!!!
P/S: PEMILIK BLOG INI ADALAH ANTARA JUTAAN PEMINAT DAN PENYOKONG TEGAR TOK GURU NIK AZIZ.

SALAM DARI AMBO TINTA HIJAU DARI KAKI BUKIT

2 ulasan:

PEMUDA PAS KEMAHANG 1 berkata...

perangai manusia berwajah munafik, hanya menghargai bila orangnya susah tiada. Lihat saja P Ramlee dan Sudirman sebagai contoh. Dulu tidak ada apa2 pun masa hidup, bila meninggal baru la terhegeh2 nak puji, bagi tan sri, datuk dan doktor. Itu semua sifat hipokrit manusia.

Kami pun bukan anggap TGNA maksum atau tidak melakukan dosa atau kesilapan, tetapi jika nak dibandingkan dengan kita dia terjauh lebih baik, malah mungkin lebih dekat dengan Allah.

Kita yang baru setahun jagung berada dalam Jemaah dan nak tunjuk lagak. Kita kena ingat, masa kita masih berlampin dan kencing di ribaan ayah ibu, beliau sudah bermati-matian dengan Islam. Pernah berperang melawan Israel semasa menuntut di Mesir dulu. Kita? Usahkan Israel, nak lawan Umno pun kecut. Sebab tu la kut ada pemimpin bangang dan bebal dari PAS yang tergila-gila dengan Kerajaan Perpaduan.

TINTA HIJAU DARI KAKI BUKIT berkata...

Ambo menyokong 100 peratus pandangan PEMUDA PAS KEMAHANG 1,hidup Tok Guru..

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....