Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Isnin, 30 Mac 2015

Foto Berbicara : Sokongan Padu Buat Tuan Guru Presiden Pas

Berbagai pihak dalam Pas tampil menyatakan sokongan kepada Tuan Guru Presiden Pas :

















10 ulasan:

IrWrWs berkata...

Terbaekk tuan.. Alhamdulillah .. mereka tidak termakan momokan2 para penyokong KN dan GSM... biarkan mereka ini terus berdiri teguh di belakang LIM GUAN ENG...

Tanpa Nama berkata...

Kalau macam itu ukurannya. Poster & orang datang ke majlis, PM Najib lagi banyak orang sokong. Tapi undi 47% sahaja.

Tanpa Nama berkata...

Kan dah kata bahawa orang seperti wan rosli inilah yang melemahkan Pas.Woi Banner bila2 bolih buat kt kedai.kemudaian amik gambar dan Tinta hitam masukan dalam blog dia,apa punya tak cerdikanya ,Ya Allah mnegapa masih ada pengikut dan bloger yang lemah sebegini dalam Pas,Maklumat dihujung jari dan kau ni mneyebar maklumat untuk siapa.Orang kampung dan orang pendalaman pun tahu kau ni siar banner je.apa punya penmbodek .

Tanpa Nama berkata...

sekurang2nya nyatalah sokongan mereka terhadap TGHH tanpa pura2.Hati ini milik Allah saudara.saudara ada apa?????

IrWrWs berkata...

tak sabar nk tunggu pencalonan2 seterusnya..

IrWrWs berkata...

tak sabar nk tunggu pencalonan2 seterusnya..

Tanpa Nama berkata...

Cuba buat kajian yang telus dan tertutup ke atas anggota akar umbi. Dan buat keputusan berdasarkan kajian.

Lupakah kita berpolitik kerana Allah. Jangan lah pula jadi macam AJK masjid berbalah dan berebut jawatan. Dah lupa? Tanggungjawab sebagai pemimpin tu berat dan akan diperhitungkan segala galanya.

Unknown berkata...

Pengakuan tulus dari: Wulandari, kerja diMalaysia

Saya mau mengucapkan terima ksih yg tidak terhingga, serta penghargaan & rasa kagum yg setinggi-tingginya kepada KH.Fhatulla Harun, saya sudah kerja sebagai TKI selama 5 tahun diMalaysia,dengan gaji lebih kurang 2.5jt/bln,tidak cukup untuk memenuhi kebutuhan sehari-hari,apalagi setiap bulan harus mengirim ortu di jawa, sudah lama saya mengetahui roomnya mbah ini, juga sudah lama mendengar nama besar KH.Fhatulla Harun,tapi saya termasuk orang yg tidak terlalu percaya dengan hal ghoib, jadi saya pikir ini pasti kerjaan orang iseng yg mau menipu.tetapi kemarin waktu pengeluaran 4478 , saya benar2 tidak percaya & hampir pingsan,angka yg diberi KH.Fhatulla Harun 4478 ternyata tembus, awalnya saya coba2 menelpon, saya bilang saya terlantar diMalaysia, tidak ada ongkos pulang,terus beliau bantu kasih angka 4478 setelah saya bantu mahar yg dibutuhkan.mulanya saya tdk percaya,mana mungkin angka ini keluar, tapi dengan penuh pengharapan saya pasangin kali 100 lembar, sisa gaji bulan Kemarin, ternyata tembuss….!!!
dapat BLT 250jt, sekali lagi terima kasih banyak KH.Fhatulla Harun, saya sudah kapok kerja jadi TKI, rencana minggu depan mau pulang aja ke sukabumi.buat KH.Fhatulla Harun,saya tidak akan lupa bantuan& budi baik KH.Fhatulla Harun.
Demikian kisah nyata dari saya tanpa rekayasa.
YANG MAU SEPERTI SAYA HUB:KH.Fhatulla Harun DI:085217085317

ATAU KUNJUNGI SITUS BELIAU KLIK=> Pesugihan Tanpa Tumbal Asli Tahun 2017 | Uang Gaib | Dana Gaib | Uang Balik Nabi Sulaeman Terima Kasih Dan Semogah Jadi Pemenang Berikutnya, Aamin . Wassalam.

Unknown berkata...

Sya kerja di Taichung Taiwan 4 THN 5 bulan. dlu Amat trsiksa Majikan gak baik Tiap hari di marahin kerja terus 24 jam jarang istrahat. waktunya tidur mlm Kerja sampe subuh pgi apalagi libur sekolah sibuk masak" boro" bisa istrirahat, pokoknya kerja.. kerja truss... jd TKW Bikin kapok tersiksa batin 4 THN lebih., kebetulan wktu itu ada teman Q kenal namanya Mbah Suroto di facebook, awalnya sya ikut-ikutan melihat temanku, ternyata setelah kubuktikan hasilnya memang luar biasa..!! katanya sering di bantu sm beliau. ternyata dia seorang guru spritual Pesugihan Anka Togel 2D sampai 6D dan Pesugihan Dana Ghaib , tp sya beranikan diri coba telpon beliau. dan sya memilih Pesugihan Dana Ghaib nya. Alhamdulillah benar2 terbukti nyata hasilnya, sya di Taiwan bisa pulang ke indonesia degan selamat jg dah Alhamdulilah..  jika sampean minat ingin tlpn beliau ini nmr nya +6282291277145 smg bisa di bantu sprti sya. Amin...

Triund Trek berkata...

Wow! A great article. Loved the read, will share it with my friends.
Triund Trek

Very nice article As a travel blogger myself, The Solo Girl Traveler, I admire several travel bloggers for their amazing creativity, talent, and sense of adventure.
Triund Trek

I really happy found this website eventually. Really informative and inoperative, Thanks for the post and effort! Please keep sharing more such blogs.
Triund Trek

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....