Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Sabtu, 27 Disember 2014

Misi Bantuan Banjir Ke Kelantan












Lama dah tak update blog ni,berkulat dah rasanya hehe,disini aku ingin kongsikan misi bantuan banjir ke Kelantan anjuran bersama Pas Dun Kuala Besut dan Pas Kawasan Besut.

Kumpulan pertama menghantar bekalan ke pusat pengumpulan Pejabat Pas Kawasan Ketereh yang akan mengagihkan bekalan kepada mangsa banjir.Aku bersama kumpulan ini.

Sementara kumpulan kedua bergerak ke Tumpat.Konvoi disertai oleh 9 buah kenderaan 4x4.Menurut maklumat yang diterima kebanyakan stesen minyak di Kota Bharu telah kehabisan petrol atau ditutup akibat terputus bekalan eletrik.

Mereka terpaksa datang sehingga ke Pasir Putih untuk mengisi petrol.Stesen minyak di daerah ini kelihatan sesak dengan kenderaan.Bekalan lilin juga hampir kehabisan akibat bekalan elektrik yang terputus sejak beberapa hari yang lalu.

Insyaallah misi seterusnya bakal menyusul.Mungkin selepas ini kami akan ke Kuala Krai,Pasir Mas/Rantau Panjang atau Kota Bharu.

Kepada yang ingin menyumbang bolehlah menghantar sumbangan anda ke Masjid Padang Landak  Jerteh Terengganu atau hubungi SU MTD Kuala Besut Cikgu Zawawi di talian 0199195339.

1 ulasan:

Tornado Assassin berkata...

*,.* erm ...golongan demokrasi

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....