Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Khamis, 14 Ogos 2014

Video : Kenyataan 2 Adun Pas Yang Menyokong Wan Azizah


Berikut video kenyataan 2 Adun Pas Saari Sungib ( Hulu Kelang ) dan Hasnul Baharuddin ( Morib ) yang menyatakan sokongan terhadap  Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail sebagai menteri besar Selangor bagi menggantikan Khalid.Artikel berkaitan DISINI...



1 ulasan:

Unknown berkata...

Dengan Nama Allah SWT
Ini wakil rakyat (Hasnul Baharuddin (Morib) dan Saari Sungib (Hulu Kelang) yang terang terang nampak kebiadapan mereka . Pertama derhaka kepada titah Sultan Selangor , kedua membelakangkan arahan parti PAS . Kepada rakyat negeri Selangor berhati hati dengan dua wakilrakyat dari ADUN PAS ni boleh ditariff sebagai mangkok hanyun punya orang . Kemarok macam DS Dr Wan Azizah pulak.
Sepatutnya dua mangkok hanyun ni tanya kepada DS Dr Wan Azizah sama ada DS Dr Wan Azizah sokong untuk melaksanakan HUKUM HUDUD di negeri SElangor dan adakah DS DR Wan Azizah tak akan letak jawatan ( sekira menjadi MB SElangor) bila suaminya tak di sabitkan kes liwat oleh Mahkamah . Dulu bila suaminya kena penjara DS DR Wan Azizah bertanding di Permatang Pauh bila dah menang pilihanraya dan mula lah letak jawatan dan beri laluan kepada suaminya ??? Sampai bila DS DR Wan Azizah nak main tarik tali dengan suaminya untuk menjadi wakil rakyat ???
Dimana komitmen dari ADUN/A.Parlimen PKR dan ADUN /A.Parlimen DAP semasa Pas usul HUKUM HUDUD di parlimen tempoh hari ???

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....