Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Isnin, 27 Januari 2014

Video : Berbagai Spekulasi Muncul Berikutan Perletakan Jawatan Adun Kajang

ADUN Kajang Lee Chin Cheh



Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kajang Lee Chin Cheh meletakkan jawatan sebagai wakil rakyat hari ini

Perkara itu diumumkan speaker DUN Selangor Hannah Yeoh petang tadi dan katanya, perletakkan jawatan itu akan dimaklumkan secara rasmi kepada Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) esok.

Yeoh berkata, beliau menerima surat peletakan jawatan pada hari ini tetapi enggan mengulas lanjut berhubung alasan Lee berbuat demikian ~ Malaysikini

Berbagai spekulasi muncul berikutan perletakan jawatan Lee.Antaranya mungkin Anwar sendiri yang akan bertanding untuk memegang jawatan MB menggantikan Khalid.Turut disebut nama MP Pandan Rafizi Ramli.

Dalam perkembangan yang sama Malaysiakini melaporkan pemimpin Pas dan DAP tidak pernah di bawa berbincang berkaitan isu terbabit.Benarkah Khalid akan diganti ?Apa pun kita tunggu dan lihat perkembangan selanjutnya ~ Tinta Hijau DKB

Surat perletakan jawatan Lee,untuk besarkan KLIK imej :



3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ahli-ahli pas bertindak segera. kali ni kita pakat-pakat jgn menyokong dan jgn bantu kempen pilihanraya kecik kajang kali ini jika matlamat utama pkr untuk menukar mb selangor sekarang kepada anwar atau azmi.

Tanpa Nama berkata...

tidak mati.tidak sakit.pon tidak ke hospital kerana x waras otak.main main letak jawatan jah sprti main2/x seriusss ngan para pengundi.yg menyokong cam bodoh oleh calon ni.
akan ada gantinya bila laluan disengaja diadakan.spekulasi,anuar/bkal mb?rafizi? @tunggul kayu kot.semua dgn sangkaan 'mesti menang!'.sangkaan inilah diperhatikan ! sebagai momentum

Cik Salju berkata...

sy nak share info dgn kengkawan cni ttg 1 blog yg besh penuh n3 bmanfaat-
Tolong klik & baca di sini->Kisah Cinta Si Lanang Gabrul

ni pula sy nak beritahu & amat perlu beritahu tentang posting hot & juga info yang teramat penting bagi kita semua umat islam di negara ini.
Tolong klik & baca di sini->http://anjungrakyat.blogspot.com/2013/11/melayu-adik-beradik-yahudi.html

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....