Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Sabtu, 25 Januari 2014

Foto Mahathir Ziarah Ust Harun Din Di Hospital Tersebar


Hari ini tersebar di media2 sosial dan blog foto Tun Mahathir melawat Timbalan Musyidul Am Pas, Datuk Dr Haron Din yang sedang menerima rawatan di Institut Jantung Negara (IJN).Disini aku kongsikan foto untuk tatapan pembaca blog Tinta Hijau DKB.

Aku tidak tahu seakrab mana hubungan  mereka.Cuma yang aku tahu Datuk Dr Haron Din pernah menjawat jawatanTimbalan Dekan, Fakulti Pengajian Islam, Universiti Kebangsaan Malaysia dari tahun 1977 hingga 1985.

Sementara Tun Mahathir pula pula menjadi Perdana Menteri dari tahun  1981 hingga 2003.Maknanya Datuk Dr Haron Din pernah bertugas dibawah Tun Mahathir sebagai penjawat awam selama lebih kurang empat tahun.

Begitu juga Tun Mahathir pernah mengkritik Datuk Dr Haron Din secara sinis kononya beliau ustaz penjual air jampi,merujuk kepada perubatan islam yang diamalkannya.

Apa apapun berlainan ideologi politik bukan halangan dan alasan untuk menyekat sifat ziarah menziarahi antara satu sama lain.Semoga Datuk Dr Haron Din cepat sembuh dan dipanjangkan umur untuk terus memimpin jemaah islam Pas ~ Tinta Hijau DKB

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....