Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Jumaat, 6 Disember 2013

Terbaik !!! Bung Mokhtar Patut Malu Melihat Gambar2 ni


Foto yang tak mungkin disiarkan dalam Utusan Malaysia atau Berita Harian,jauh sekali untuk mendapat liputan di TV3 atau RTM.Apa apa pun biar foto yang berbicara :














 Foto : FB YB Fuziah

Bung Mokhtar patut malu melihat gambar2 diatas,tak payahlah Bung Mokhtar melalak di Parlimen menghalau YB Fuziah balik kawasan menjaga rakyat.Beliau tahu tanggungjawab beliau.

Usul yang YB Fuziah bawa ke Parlimen tu pun sebagai tanda beliau prihatin terhadap nasib rakyat Kuantan yang ditimpa musibah banjir.

Bagaimanapun usul itu ditolak hanya kerana beliau Ahli Parlimen pembangkang,tahniah kepada Ahli Parlimen BN Kalabakan Datuk Ghaffur Salleh yang dilihat penyokong usul itu tanpa mengira fahaman politik.



 Jutaan tahniah buat YB Fuziah dan Unit Amal Pas yang dilihat bertungkus lumus membantu mangsa siang dan malam dengan dana yang terhad.Maklumlah beliau hanya Ahli Parlimen pembangkang yang tentunya tidak mendapat bantuan dana dari kerajaan.

Semoga dipermudahkan urusan YB Fuziah dalam membantu mangsa2 yang terlibat.Tulisan ini sebagai tanda sokongan dan prihatin Tinta Hijau DKB terhadap usaha murni YB.Semoga ianya mendapat perhatian masyarakat untuk sama2 menghulurkan bantuan.Hanya ini yang mampu ambo lakukan.

Kepada mereka2 yang prihatin sumbangan bolehlah dihulurkan dengan menghubungi Pejabat Ahli Parlimen Kuantan ~ Tinta Hijau DKB



6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

orang camtu mmng tak tau malu pun....klau tidak masakan pakaian isteri (artis tu laa)yang terdedah... siap boleh pamer kpd khalayak dengan selamba & penuh bangga lg

Tanpa Nama berkata...

Bung Mokhtar tue beruk. Banjir pun boleh panjat pokok. Peduli ape dia dgn org yang ditimpa bencana banjir

Unknown berkata...

Jangan harapkan perasaan malu dari seekor beruk!

XUMNO berkata...

Apa yang nak diharapkan daripada spesis orang utan yang datang dari kawasana Kebinatangan! Dan kepada Mak Lembu Kondo yang sibuk2 persoal YB Fauziah, janganlah buat sibuk2. Pergi perah susu lembu dan cuci tahi lembu kat kondo tu lebih berfaedah.

Tanpa Nama berkata...

Bung Bung BUng Bung sudah nyayuk PRU14 sah masuk kubur macam ALI LAST TERM.

Tanpa Nama berkata...

Sial betul AP Kinabatangan, memang sial binatang ni!

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....