Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Penghinaan Terkini Mahathir Terhadap Hudud Dan Jawapan Pemimpin Pas

Raja Bomoh Mengaku Penyokong Umno BN


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Ahad, 12 Mei 2013

Keistimewaan Tok Guru Nik Aziz Yang Tidak Ada Pada MB Yang Lain


Bersara dengan penuh kegemilangan.Kagum dengan Tok Guru Nik Aziz,mampu mempertahankan Kelantan walaupun diasak hebat oleh 3 Perdana Menteri ~ Tinta Hijau DKB

15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tak ada apa yg istimewa pd dia,.....dah sifat kenegerian melampau org Kelantan yg benak....taksub membabi buta..
Lebih kepada baghal...

Tanpa Nama berkata...

anda lebih baghal dari baghal.....

Tanpa Nama berkata...

Memang tak ada keistimewaan pada beliau, namun org kelantan suka pada pemimpin yang berpegang teguh pada islam..belajar subjek agama islam mesti fail masa SPM dulu mamat ni..

azmie berkata...

perlis, negri 9, mlaka, johore, pahang, srawak pun bghal kot sbb selain bn tak pernah twn negeri2 tu. bodo

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah!
apa keistimewaan TGNA?.
Paling utama beliau bukan dari UMNO,
sentiasa berjihad menentang serangan UMNO,
taqwa tidak seperti pemimpin UMNO.
amanah tidak seperti pemimpin UMNO.
merendah diri tidak seperti pemimpin UMNO.

Tanpa Nama berkata...

Pemimpin yang keluarga saya kagumi. Saya menitiskan air mata apabila TGNA bersara.

Tanpa Nama berkata...

Keistimewaan TGNA, tiada kebesaraan diri walaupun menjadi MB Kelantan.Pada suatu ketika TGNA dan YB Husam dalam perjalanan (pertengahan 90an), kami call untuk berdailog, beliau sudi meluangkan masa walaupun tiada dalam jadualnya.Janganlah menghina TGNA - Orang Kedah.

Tanpa Nama berkata...

Setahu saya yang dikatakan taksub cuma orang UMNO.

Jual tanah reserve Melayu kpd taukeh Cina pun diam.

Tanah KTM di lepaskan kpd Spore pun Melayu membisu.

Agaknya masih mabuk minum arak
San Maguel

Tanpa Nama berkata...

memang mb/km negeri lain lebih pandai .... pandai rembat

Tanpa Nama berkata...

mamat 12 Mei 2013 8:34 PTG ni sakit mental tak pun sakit jiwa lebih kepada nak jadi gila dah....ayat dia tu dia tak suka pada TGNA atau keseluruhan rakyat kelantan?rakyat kelantan bukan taksub membabi buta bukan baghal tapi anda yg sakit mental, busuk hati, sakit jiwa tak boleh nak contohi/tiru...

Tanpa Nama berkata...

Nape hujah dangkal, bebal dan bangang cmtu nk dilayan. Klau hujah tu betol camne dgn negeri2 lain yg pr lum pnah menang cam johor, pahang dll... Apakah rakyat negeri tu sama benak menyokong umno membabi buta dan trus memberi kemenangan pd bn? Klau 100% rakyat kelantan undi pas bleh la aku setuju hujah kau. Ni aku tgk umno/bn pun ada dpt undi gak. Cuma xcukup utk menang. So xtimbul la smangat kenegerian ke apa...

Tanpa Nama berkata...

1 lagenda.sensasi melayu klasik; kekura lwn lari ngan arnab.gemilang n brtahn dgn 3 karenah pm yg sbr untuk kelangsungan sbuah negeri.
ehsan prsekutuan menjadikan ehsan pas/n ajis realiti lagenda diatas diraikan digaris penamat.

Tanpa Nama berkata...

memang ra,yat yg benak je sokong umno.kakitangan kerajaan pun dijadikan mcm hamba mesti sokong umno.setakat bagi 500 jer orang x hairan.lepas tu dibahagi 12 bulan.harga barang melambung pun x leh control.

Tanpa Nama berkata...

Mindset standard ahli umno. Cacimaki je yg dia tau. Dah memang dia hebat ko sakit ati apahal.

Tanpa Nama berkata...

Bila la malaysia nak jadi mcm sinagpore. Aku jeles tfk melayu singapore. Dapat hak sama rata walaupun minoriti. Kelantan yang majoriti melayupum ditindas oleh kera jaan pusat yg pm nya melayu. Siang malam melalak hidup melayu tapi tindas melayu. Para penyokongnyalah lebih layak terima gelaran baghal.

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Terdapat ralat dalam alat ini
Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....