Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Jumaat, 19 April 2013

Kenyataan Paling Bangang Dari Cai Umno


Barangkali kalau UM NO xde aku dah lama mati...terima kasih UM NO sebab bagi aku makan sampai besar...tapi aku melihat itu rezeki dari Allah...Dan ahli UM NO sepatutnya kena menerima kenyataan bahawa duit kerajaan pusat merupakan hak rakyat malaysia, bukan hak ahli UM NO sahaja...so jangan nk tunjuk sangat kebodohan tu ~ FB

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kenyataan amat bodo atau sengaja nak pebodo orang manusia ada yang baik ada yang jahat

Abg Chot berkata...

Allah SWT yg bagi makan kita dari dlm perut ibu lagi...jaga iman jgn rosakkan... naya menyesal tak sudah dunia & ahirat.

Tanpa Nama berkata...

Ada lagi hok ..bodoh... ingat wakil rakyat ni wakil pd rakyat buke nya bila nak gundi marilah muka srupa brahem mat yeh terhegeh hegeh ... leoas tu kens ingat rezeki ni hak Allah buke nya hak umno... umno tu parti...srupa party tupperware semua ada tsk kira hakal haram..

naikong loqlaq berkata...

Jenis apo dio ni..anjing pung kenal tuan diao,manusia jenis ngopo..sedar lah mung tu Allah bagi jadi Allah bgi rezeki,Allah bagi nyawa bukang ameno ..wooi malu pada alam yg Allah bagijadi..

Tanpa Nama berkata...

gapo dio nih..kalu bodo jgn royak ko orang

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Terdapat ralat dalam alat ini
Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....