Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Ahad, 7 April 2013

Gambar : Puluhan Ribu Banjiri Ceramah DS Anwar Dan TG Nik Aziz Di Jeli Kelantan












Gambar : Pelbagai sumber dari FB

Puluhan ribu rakyat Kelantan hadir di Padang Majlis Daerah Jeli untuk mengikuti ceramah DS Anwar dan TG Nik Aziz pada 6/4/2013.

Turut berceramah bekas Speaker Dun Kelantan Ust Nasuruddin Daud.Inikalilah !! KEKAL Kelantan TUKAR Putrajaya ~ Tinta Hijau DKB

6 ulasan:

Carlos Santiago berkata...

ini bikin tok pa garu kepala. hahaha

admin BANkami

almanar berkata...

Kalau seorang pemimpin tk ada kemampuan untuk menyuruh isteri menutup aurat, mcm mana nk memimpin rakyat supaya lebih dekat dgn Islam. Menutup aurat tu hukumnya wajib, bukan sunat..

Tanpa Nama berkata...

saya terfikir sesuatu. dari dulu shingga usia saya setengah abad, belum pernah anak seorg PM atau mana2 menteri atau pembesar negeri dicanang bertunang tetapi tak kawin2 hanya diusung kesana kemari tanpa akad nikah. apa yg saya selalu fikirkan apa yg ibubapa lakukan akan diikuti anak2nya contohnya jika ibubapa biasa melakukan zina dan tidak pernah menyesal akan perbuatan dosanya, anak2 mereka akan mengikut jejak mereka.

Kump. Pemuda, Puteri UMNO BERSARA Dari UMNO berkata...


Pastikan adik2 semua keluar mengundi nanti.. Keluar mengundi PAS, PKR @ DAP walaupun adik2 mendapat saguhati atau duit daripada UMNO dan Barisan Nasional... Walaupun adik2 terpaksa berada di kem Barisan Nasional, pastikan adik2 mengundi PAS, PKR @ DAP... Asalkan Bukan UMNO.... OK!!! :-)

Adik2 semua jgn bersangka buruk kpd kawan2 yg berada di kem Barisan Nasional.... Mereka mungkin terpaksa menurut desakan mak ayah atau sapa2... Tapi takpa.. Jangan risau, mereka tetap akan undi Pakatan Rakyat ( Pesan awal2 kat mereka. Kita tiada pilihan )... Undi adalah rahsia.. Kita tentukan..


Tolong bantu kawan2 kita yang sedang berkempen di laman2 di bawah....
http://www.tranungkite.net/v12/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=18
http://www.detikdaily.net/v6/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=1
http://www.selatanonline.net/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=1
http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics
http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=6

Tanpa Nama berkata...

Buat kelongsong boleh le piak22222 pas ni,harapkan cerdek nak memerentah belum tentu,kesian kt selangor/penang bebuih mulut kato perjuangan ISLEEEEE,naok jadi tok mudim pun dap x buiiii....malunya akuuu

Azizi Melaka berkata...

bukan adik2 je.tapi emakbapak2 pun ada mcmtu.meh tarik undia.samada kot2 pyokg bn/pas@ataspgr...sahsiah gimana msia yg ada skrg dari prti politik2 yg memerintah oow ok apa! pr kacau daun tau. pas nk islam ala pas.hudud pas.tpi hero sing dn dap sggupmati klu on. org kata dah wajib dperangi.pas la. tu psl pas mula sdr idea tak betul.skrg tinggal smuatu untuk negra brkebajikkn.bolehlah sing/dap brjoint2.'bru serupa bn..boleh tukar umno' kot.tukr2 kalimah allah ngan bkn islam.tambah ummmp.pkr/nuar yg hpokritbsexpymuntarbus...dan etah apa2lagitu dpt pengalman berhrga hingga diprcayai kecrdikanya untuk ditumpg ats nama pr merebut putrajaja.nama pm bukan nuar <> hadi? kununya gitu.elok2 dah mcm ni n ajis lak panskan balik sprti amanah hadi dolo.senario begitu kot. siot skit tarik mlayu gabra..dprmainkan oleh hkum2 , mcm islam tpi tak.islam kn sederhana/rasional dlm hl2 jatuh hukum ' x ada pahala smbhyg klu hey u org.umno...' melampau ja hal siasah kt dunia ni dihubungkait dgn agama islam.wlu tak terlepas sebsr debu sklipun habuanya kelak..apapun jgn brkelaku m/perosakkan yg ada.sokong.sokong. inilah kematangan untuk para pengundi yg juga saudara2ku. alahai

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Terdapat ralat dalam alat ini
Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....