Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Khamis, 24 Januari 2013

Banner Fitnah Pas Dan Tok Guru Nik Aziz Tersebar


Banner hijau putih dan disertakan gambar Tok Guru Nik Aziz yang seolah olah dikeluarkan oleh Pas tersebar.Banner tersebut ditulis kononnya undi PAS,DAP dan PKR masuk syurga sementara undi Umno dan BN masuk neraka.

Aku takdelah nak tuduh sape2 yang gantung banner ni.Tapi kepada ahli dan penyokong Pas yang terjumpa banner ini sila buang,kerana sah banner ini bukan dikeluarkan oleh Pas

Mengulas perkara ini di Facebooknya Tok Guru Nik Aziz berharap Semoga orang yang mengupah, membuat, menggantung dan menyebarkan banner fitnah ini diberi hidayah dan kesempatan untuk bertaubat oleh Allah SWT ~ Tinta Hijau DKB

7 ulasan:

lijitra berkata...

modal barua2 umporno@umenongok dah habis la tu sbb depa buat fitnah macam tu pulak.ni baru betoi haramjadah.

Tanpa Nama berkata...

ps tu ulama ulama umno pun komen, pas sesat la itu la ini la, hanya dengan sehelai banner yg tak tau hujung pangkal...modal umno je ni

Tanpa Nama berkata...

jangan buat tudauhan sebarangan jika tiada bukti...!!!

Tanpa Nama berkata...

Nak tunggu bukti dari utusan/tv3 ke?

Tutorial SEO Terbaru berkata...

only a visitor

Tanpa Nama berkata...

bukan nak buat tuduhan tapi memang kenyataan...UMNONGOK dah meroyan

Tanpa Nama berkata...

Fitnah adudomba kerja dan amalan JIN IBLIS SYAITAN.

PENGAMAL akan masuk surga seperti tok guru bagitau, apa itu salahker? kan tok guru suruh berkawan dengan syaitan dari berkawan dengan orang UMNO, orang umno semua akan keneraka kerana tidak sembah tok guru WALI TROMPAH anugrah imam mahadi anuar al-juburit LBGT.

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Terdapat ralat dalam alat ini
Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....