Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Ahad, 9 September 2012

Panas !!! Kisah Disebalik Bodyguard DS Anwar Keluarkan Pistol


Kejadian bodyguard DSAI terpaksa mengeluarkan pistol di Jasin Melaka dilapurkan oleh media proamno, jadi gua tak berani nak lapur mana satu yang betul. Belum ada kenyataan dari Parti Keadilan, jadi gua ambik dari blog King of Goblok kerana penjelasan yang menyakinkan.

Dalam keadaan situasi genting,mereka menuduh Dino iaitu pegawal yang memegang pistol mengacu pistol kearah perusuh!!

situasi sebenarnya ialah,Dino tidak pun mengacu pistol kearah perusuh.ia hanya mengeluarkan pistol untuk persediaan jika berlaku perkara yang merbahaya kepada DSAI.

Faham baik baik kisah sebenarnya..! ni kronologi hari kejadian.

DSAI telah di ambush awal oleh puak perkasa dan umno sebelum kejadian baling cat dibas,dan dilaporkan bodyguard DSAI telah bertempur awal sebelum bas ditahan so,mereka nak atau tak kena ikot SOP untuk lindungi DSAI kerana sebelum itu mereka telah ambush dsai.

Pihak Polis telah mengetahu bahawa bodyguard DSAI akan guna SOP mereka dan dalam keadaaan yang tegang,salah seorang bodyguard kluarkan pistol... takkan nak pakai penyapu sapu diorang.kot?..

Sehingga saat blog ni di tulis,Dino masih lagi di balai polis untuk soal siasat.Nampaknya isu ini akan berlegar semingu bermula besok dan seperti biasa.Media tv3 akan provoke isu ini dan seperti biasa juga,Pencacai umno perkasa,geng ikan bakar akan buat laporan polis seluruh Malaysia berhubung perkara ini. Dan lumrahlah,kita akan telan panadol sebab laporan mereka SPIN habis!!!

Ni cuba korang baca ayat yang cuba di provok oleh umno dan bloger bloger umno :


anwar ibrahim dalam jelajah ceramah dia naik bas...terpaksa melalui kumpulan pemuda dan belia yang menunggu mereka di jasin melaka...Bila bas melalui kumpulan ini tiba2 turun seorang lelaki melayu dari toyota camry..aku sebut no platnya..WUR 3662 dengan sepucuk pistol....sepucuk pistol ini diacukan kepada kumpulan pemuda dan belia yang menunggu bas anwar...lelaki tu menggertak kumpulan ini supaya jangan menghalang bas yang anwar naik...korang bayangkan...pistoll tu pistol...siapa dia nak bunuh?????

Cuba lihat gambar ini pula

Bagaimana menangani situasi genting dengan tangan kosong?seorang pegawai berdepan dengan lebih50 orang perusuh?Sebagai seorang yg di tugaskan melindungi pemimpinadalah mengikut SOP melindungi majikan.

Kejadian baling cat di Melaka

Dalam keadaan situasi genting,mereka menuduh Dino iaitu pegawal yang memegang pistol mengacu pistol kearah perusuh!!

situasi sebenarnya ialah,Dino tidak pun mengacu pistol kearah perusuh.ia hanya mengeluarkan pistol untuk persediaan jika berlaku perkara yang merbahaya kepada DSAI.

Sumber : Kedahkini

7 ulasan:

tungkaran hati berkata...

Semua rakyat tahu PR (PAS-PKR-DAP) sememangnya menggunakan `Matlamat menghalalkan cara' dan akan memberikan alasan untuk dipercaya ! ! !

Tanpa Nama berkata...

siapa yang paling banyak gunakan MMC
amboi kalu pihak lain buat salah sikit bukan main terjerit melolong kat TV

paklah berkata...

Jika dilihat kepada kumpulan yang hadir atas jalanraya menyekat perjalanan lalu lintas serta menghalang mana-mana pihak termasuk BAS PKR/PAKATAN maka adalah satu kesalahan berat yang mana sepatutnya polis WAJIB BUAT TANGKAPAN dan tuduh mereka dan dalang mereka menurut undang2 berkaitan. Takan lah pula kita ajar PDRM buat keje dia. Gaji dah ribu2, jangan goyang teloooo jer. Jangan berpihak kepada parti pemerintah dan bantu dalam kerja haram mereka.
Bukan kah negara ini berdemokrasi dan kalau ia demokrasi kenapa nak halang pemimpin2 kanan parti lawan bergerak bebas. Kenapa guna NGO NGOK yang ketua2 mereka dapat habuan besau tapi yang berkeliaran atas jalan raya buat keje suruhan dapat lah 50.00 kot.
Rakyat sedang perhatikan gerak geri PDRM yang jelas tidak adil dan berpihak dan berpuak-puak.

paklah berkata...

Jika dilihat kepada kumpulan yang hadir atas jalanraya menyekat perjalanan lalu lintas serta menghalang mana-mana pihak termasuk BAS PKR/PAKATAN maka adalah satu kesalahan berat yang mana sepatutnya polis WAJIB BUAT TANGKAPAN dan tuduh mereka dan dalang mereka menurut undang2 berkaitan. Takan lah pula kita ajar PDRM buat keje dia. Gaji dah ribu2, jangan goyang teloooo jer. Jangan berpihak kepada parti pemerintah dan bantu dalam kerja haram mereka.
Bukan kah negara ini berdemokrasi dan kalau ia demokrasi kenapa nak halang pemimpin2 kanan parti lawan bergerak bebas. Kenapa guna NGO NGOK yang ketua2 mereka dapat habuan besau tapi yang berkeliaran atas jalan raya buat keje suruhan dapat lah 50.00 kot.
Rakyat sedang perhatikan gerak geri PDRM yang jelas tidak adil dan berpihak dan berpuak-puak.

Tanpa Nama berkata...

Alah,tym bersih dulu korg menggila takde plak polis nk acu pistol. Melainkan time puak monyet dah mengganas pergi sepak terajang sampai separuh mati polis tu baru polis len kua pistol. Itu pon sbb nk selamatkan diri. Takat tulis kain rentang ape ada hal? Kecohh ah. Tls ayat itu sket pun nakk sentap. Kata negara demokrasi. Tym puak umno nk gne Hak bersuara kne acu pistol. Molek laaa gitu. DEMOKRASI LAAA SANGAT ANWAR penembak punqokkk ni. Baru kne ambushh sket dah kua pistol. Kecohhhh. Kecott telor ahh,br 50org yg dtg, blm 50juta. Maw bawak kereta kebal zionis dia. Haha. Anwar yahudi.

Tanpa Nama berkata...

ha tau pun takut...baru sorang acu pistol...kah kah kah...
tau buat bising je ahli2 perkosa tu.. smaseng gile... kalau betul2 matang berpolitik takdenye keluar macam beruk terpekik terlolong ...lainla memperjuangkan keadilan utk semua... hampeh betul pencacai umngok...

ras abu berkata...

Bila pula jalan raya menjadi harta emak bapak pencacai UMNO Perkasa

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Terdapat ralat dalam alat ini
Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....