Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Jumaat, 31 Ogos 2012

Kes sumbang mahram : Suspek bukan ahli PKR

KUANTAN - Pengerusi PKR Pahang, Datuk Fauzi Abdul Rahman menegaskan, tiada pemimpin daripada parti itu terbabit dalam kes sumbang mahram yang dilaporkan berlaku di negeri awal minggu ini.

Menurutnya, jika suspek yang dikatakan itu adalah ahli PKR, beliau menafikan kerana pemimpin tersebut sudah keluar dari parti sejak Pilihan Raya Umum ke-12.

"PKR Pahang menafikan sekeras-kerasnya cuba mengaitkan pemimpin yang terlibat dengan perbuatan itu (sumbang mahram) dengan parti ini.

"Pemimpin itu bukan ahli PKR lagi dan sudah keluar parti selepas PRU12 lalu," katanya.

Beliau berkata demikian ketika mengulas laporan media mengenai seorang pemimpin kanan sebuah parti bersama anak lelakinya ditahan bagi membantu siasatan berhubung kes sumbang mahram di Jerantut.

Pemimpin itu dikatakan pernah bertanding pada PRU12 namun tewas pada pencabarnya dalam pilihan raya tersebut.SH

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ada cam utk saman TV3 & Akhbar kerana menburukkan nama PR

Tanpa Nama berkata...

Janji Dikianati sesuai utk Merdeka ditahun ini

Tanpa Nama berkata...

Ya saya pun perasa bahawa suspek bukan ahli PKR, bukan juga bekas ahli, diia cuma bekas CALON PKR... Mana ada ahli pkr menjadi calon pilihanraya, sesiapa yang nak jadi calon hendaklah bukan dari ahli parti, kalau tidak tidak boleh jadi calon parti. Ini adalah undang2 parti PKR.... Undang2 nya mestilah dari jenis yang diluar tabii.
Contoh lagi, kalau nak dakwa ahli pkr, pendakwa dan hakim sekali perlu dipecat, baru boleh mendakwa individu tersebut.

Kump. Anak2 Muda Keluar UMNO berkata...

.

(( Take Note )) UMNO BODOH - Kenapa BN Tak Buat HUDUD Sejak 50 Thn dulu?



Tak ada apa yg perlu dijelaskan lg. Tak ada apa yg perlu diterangkan lg. Tak ada apa yg perlu diperincikan lg. Pemuda dan Puteri UMNO sememangnya BODOH.

Bila kaum Cina menolak HUDUD, pandai pulak mereka sibuk2 nak bercakap pasal HUDUD. Yg Barisan Nasional yg dah memerintah lebih 50 tahun tak pernah buat HUDUD , 'Ada ko kisah'? Kepala otak pemuda dan puteri UMNO letak kat mana?

Bodoh sangat kalau ada orang kata mengundi UMNO yg dah memerintah 50 tahun tanpa HUDUD lebih baik berbanding kaum cina yg tak faham HUDUD menolak HUDUD.

Jadi, fikirkan sy ada alasan cukup kuat kenapa menolak BN dan menerima PAKATAN RAKYAT. Sememangnya mereka tak pernah buat HUDUD sejak 50 tahun dulu. Dan pemuda dan puteri UMNO memilih utk jadi BODOH.


(Edit, copy & paste dari 'Page FB Kump. Adik2 Keluar UMNO')

Tanpa Nama berkata...

Bila beruk kata manusia bodoh.... Inilah jadinya.. Kesian kpd anak2 muda cerdik keluar umno.... Nak bohong siapa ni?

Tanpa Nama berkata...

Beruk akan kata manusia tu bingai bila manusia yg tahu umnonok tu rasuah, rembat duit rakyat, kaki fitnah, menentang hukum Allah SWT & yet manusia still pangkah umnonok.

Tanpa Nama berkata...

Anon 12:51, alasan rasuah dan menetang hukum Allah tidak cukup kuat untuk rakyat menolak umno. Sebabnya ialah, Puak pR juga hebat dlm merembat duit rasuah diselangor. Alasan menolak hukum Allah pulak, pas lah yang menolak untuk buat hudud dikelantan, mana bukti hudud ada dibuat dikelantan? Mesyuart jwtkuasa pun baru sekali, alasannya ialah naib MB sibuk... Skrg siapa yang x serius nak laksana hudud? Yg empunya diri rupanya...

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Terdapat ralat dalam alat ini
Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....