Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Ahad, 4 Mac 2012

Mesti Lihat !!! Gambar Terkini Tok Guru Nik Aziz Bersama Ust Nasharuddin Mat Isa




Sumber Gambar : Facebook Nik Abdul Aziz Nik Mat

Gambar dirakam ketika keduanya hadir dalam majlis makan malam Pas Kawasan Bachok yang diadakan di Hotel Grand Riverview semalam.Korang fikir dan nilaikan sendiri maksud gambar2 diatas...Alhamdulillah....

8 ulasan:

wak jambul berkata...

kebna bodek lebih sikit kalau nak jadi calon semula di kelantan

Tanpa Nama berkata...

Agaknya apa respon Asan Alee kalu tengok gambar nie...waaaaa..aaaa.aaaaaaaaa. Aku dah kena..........

hussin berkata...

wah hebat pas bachok. boleh ada dinner kat hotel. pasti ada sponsor, siapa agaknya? boleh pas bachok habaq mai untuk elak spekulasi ia ditaja oleh oportunis yang nak cium tangan tgna!

wallahu;alam

Tanpa Nama berkata...

Buat husin, sudah2 laa tu bersangka buruk..kata nk bawa islam, tp masih bersangka buruk dgn sesama ahli. tu pun klu hang ahli pas laa..

klu pas bachok wat diner pun, duit dpt kt pas kawasan. yg hang dok dengki sgt tu pasai pa..?

Tanpa Nama berkata...

apa hang ingat org PAS ni sengkek kerr tak leh buat diner kat hotel....klu diizinkan lebih pada tu kami leh bagi.....ingat kami org PAS haprak kerr mcm org UMNO nk tunggu sponser br leh buat dinerr kat hotel....

Tanpa Nama berkata...

HAHA Cium atas pentas untuk ambek gambar...podah!

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah .. inilah dikatakan akhklak Islamiah.. tiada dendam kesumat. Sifat walaa' wal wafa' yg terpuji yg perlu di contohi terutamanya Asan Jati tu...

Tanpa Nama berkata...

pada saya ciumlah tangan sampai hanching,kalaulah gangsa tetaplah gangsa nilainya.sebutir mutiara campak kemana pun akan menyerlah sinarnya,tanpa mengira bangsa atau darjatnya.jika seseorang itu kepimpinanya,keluhuranya,keikhlasanya berjiwa rakyat walaupun berpendidikkan sekolah atap tetap akan dapat sokongan rakyat.apatah lagi jika beliau seorang ulama'.

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Terdapat ralat dalam alat ini
Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....