Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Khamis, 9 Februari 2012

Video : Mat Sabu Nafi Tawar Zaid Kerusi Parlimen Kota Bharu




SHAH ALAM, 9 FEB : Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu menafikan dakwaan Pengerusi Parti Keadilan Insan Tanah Air (Kita) Pulau Pinang, Tan Tee Beng bahawa Datuk Zaid Ibrahim ditawarkan untuk bertanding atas tiket Pas di Parlimen Kota Bharu pada Pilihan Raya Umum ke 13 (PRU13) akan datang.

"Saya tidak ada dengar ada tawaran dan tidak tahu menahu ada tawaran...saya tidak ulas atas andaian. Itu kena tanya pihak pengurusan parti Kita, saya tidak boleh campur tangan, katanya kepada Antarapos.com.

Semalam, Tee Beng mendakwa Mat Sabu menawarkan Zaid tiket Pas untuk bertanding kerusi Parlimen Kota Bharu pada Pilihan Raya Umum ke 13 (PRU13) akan datang.Menurut beliau, susulan tawaran itu juga Zaid berhasrat untuk membubarkan Kita yang diterajuinya lebih setahun lalu.

“Zaid ada agenda peribadi untuk menutup Kita yang mana disebabkan tawaran itu, Zaid mahu membubarkan parti supaya dapat bertanding lebih bebas di bawah Pas selain mengelak imej buruk sekiranya beliau keluar Kita nanti. Perkara ini sedang hangat diperkatakan di kalangan pemimpin dan ahli Kita sejak Jumaat lalu,” kata Tee Beng semalam.

Selasa lalu, Tee Beng dan Pengerusi Kita Kedah, Zamil Ibrahim dipecat berkuatkuasa serta-merta kerana didakwa membuat kenyataan yang menjejaskan parti itu.

Terdahulu, Zaid mengumumkan akan membubarkan Kita menerusi mesyuarat agung luar biasa (EGM) yang bakal diadakan tidak lama lagi. Pembubaran itu dianggapnya wajar bagi menghapuskan keraguan bahawa Kita tidak memihak kepada pembangkang.AntaraPos

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....