Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Ahad, 25 Disember 2011

Pejabat Adun DAP Lukut Disimbah Cat

LUKUT – Adun Lukut dari DAP, Ean Yong Sin tidak menolak kemungkinan insiden pejabatnya di Pusat Khidmat Adun, Dataran Segar, di sini, yang disimbah cat berbaur ugutan. Bagaimanapun, beliau tidak menuduh atau mengesyaki mana-mana pihak melakukan perbuatan khianat itu.

Menurutnya, beliau terkejut sebaik tiba di pejabatnya kira-kira 8 pagi apabila mendapati lantai dan pintu hada­-pan pusat khidmat Adun itu disimbah cat merah selain papan tanda yang terletak di atas pintu.

“Jika ada mana-mana pihak yang tidak berpuas hati dengan saya atau perkhidmatan yang saya berikan, mereka boleh berunding dengan saya.

“Sekiranya perbuatan menyimbah cat merah ini berunsur ugutan daripada mana-mana pihak termasuk ahli politik, saya tidak takut. Malah, saya terus berkhidmat untuk rakyat,” katanya yang membuat laporan di Balai Polis Lukut, semalam.

Sementara itu menurutnya, rumah Setiausaha Organisasi Jawatankuasa Perhubungan DAP Telok Kemang, Chee Long Sei turut menjadi sasaran.

“Kereta dan bahagian depan rumah Chee Long Sei juga dilempar cat merah. Kejadian berlaku sekitar jam 3 pagi.

“Ketika kejadian, Chee Long Sei yang masih belum tidur terdengar bunyi mencurigakan dan terlihat indi­vidu melempar cat ke rumahnya, namun tidak dapat melihat dengan jelas disebabkan keadaan gelap dan tidak bercermin mata.

“Saya percaya kedua-dua kejadian ini dilakukan oleh individu atau kumpulan yang sama, bagaimanapun saya menyerahkan kepada polis untuk menyiasat,” katanya.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah, Superintendan Baljeet Singh mengesahkan kejadian tersebut.

“Kes disiasat di bawah Seksyen 427 Kanun Keseksaan iaitu melakukan khianat.

“Orang ramai yang mempunyai maklumat boleh menghubungi Ibu Pejabat Polis Daerah Port Dickson di talian 06-6472222 atau mana-mana balai berhampiran untuk membantu siasatan,” katanya.SH

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....