Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Sabtu, 1 Oktober 2011

Gambar : Ribuan Banjiri Kuliah Ust Azhar Idrus Di UIAM Gombak

Solat isya' sebelum bermulanya kuliah
Sebelum mula kuliah,sedang tonton video ceramah lepas-lepas

Penuh!!!
Ust Azhar Idrus


Wartawan dari stesen televisyen RRD Jerman
Laungan takbir bergema sebaik sahaja selesai

Di bawah dewan dan di tangga utk naik ke atas
Tunggu utk kuliah ust bermula,di bahagian bawah dewan

Suasana berhampiran skrin layar di luar dewan

Hanya bertenggek di atas rumput.Skrin jauh dan sound speaker x kuat mne
Ramainya tak terkata
Keadaan di luar dewan dgn menonton skrin layar yg dipasang,Imej UIA tercemar namun inilah ibrah menuntut ilmu walau dihalang
Sebahagian muslimat yg hadir
Selepas selesai kuliah
Masjid UIAM yang boleh menampung 6000 jemaah dibiarkan kosong

Suasana Kuliah Ilmu Ustaz Azhar Idrus di UIA Gombak semalam. Tempat asal
yang sepatutnya kuliah diadakan di Masjid UIAM yang boleh menampung 6000 jemaah terpaksa ditukar ke dewan yg hanya boleh memuatkan 300 penonton,kerana dihalang oleh pentadbiran UIA akibat cmpur tgn luar.

Bagaimanapun ianya tidak menghalang ribuan pelajar yang terpaksa bersesak sesak hadir bagi mengikuti kuliah.

Sumber : Facebook Mohd Amiruddin

5 ulasan:

jawapan bodoh untuk si bangang berkata...

ini antara dajal2 yang mula keluar di penghujung zaman.nama ja universiti islam nak dgr ceramah pasal islam pun susah.pastu mengaku NEGARA ISLAM.sudah la baik panggil british memerintah balik dah sah dia kapiaq.

Tanpa Nama berkata...

bukan takat kat uia sahaja... tempat belajaq ana pun jd serupa ni jugak... sampai kuliah harian pun tk leh nk hidup....

otaistillkick berkata...

Dasar BN/UMNO menghalang perkembangan Islam untuk di fahami. Cara terbaik adalah tumbangkan kerajaan BN /UMNO ini.

Akram berkata...

kpd-Mu Ya Allah.... aku bermohon segerakan terbuka hati mereka yg sentiasa berbuat khianat untuk Islam agar segera bertaubat sebelum petir memanah mereka dan dihumban ke dalam neraka-Mu Ya Allah...

Tanpa Nama berkata...

Ya Allah...hapuskanlah munafik2 akhir zaman dari berada dimuka bumiMu ini Ya Allah....

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Terdapat ralat dalam alat ini
Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....