Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Sabtu, 9 Julai 2011

Video & Gambar : Pejuang Gagah Berani ' PATRIOT ' Lari Lintang Pukang Dihambat FRU








Kah..kah..kah.. lari lintang pukang diorang ye.Maklumlah bukannya pernah ada pengalaman camni.Apa yang lebih memalukan,habis bendera jalur gemilang mereka buang.Nasib baiklah abang Polis tolong angkat.

Bendera negara tak penting apa apa pun selamatkan diri dulu !!! muahahaha...Patriot konon baru dah kena gas sikit bendera lambang kedaulatan negara berterabur atas jalanraya.Cakap je berdegar2 ekor bergelumang taik uwekkk!!!

Identiti langsung takde,laungan mereka pun tiru Pakatan Rakyat punya khakkk ptuihhhh....memalukan...

16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kah...kah...kah tergelak aku sampai nak terkencing...budak2 sekolah lagi berani.Agaknya semua kote depa dah termasuk kedalam kot.Inilah barisan kita yang pengecuttttt.

garagaikareng berkata...

itu lakonan pak pandir je, kita dah tau, boleh mai dekat, tak sembuk air pun, boleh tangkap gambar lagi sorang polis tu, belakon je semua tu, PATRIOT terPELIOT.

bulanpurnama berkata...

kah..kah..Lawak King..terbaek..

Tanpa Nama berkata...

hhaaa manjanya pemuda umno..kena air dah buang bendera ..macam mana nak lawan musu.. tengok apek tua bersih berani melawan.. benderah disipan rapi..aduiii kecian patriuk..ter peliut sediiiiih. hari ni pemuda umno aku x blh harap.. ketuanya pernah ikut kursus kententaraan.. betul ke kursus atau ambil gambar je...

cucukerinci berkata...

Cakap bukan main besar...nak melawan BERSIH....jika FRU tak halang aku yakin puak pengecut ni kena lanyak dgn puak BERSIH.....yg patut digelar puak ni ialah PENGECUT bukan Patriot.

ADi Din berkata...

la.. aku igtkan patriot ajak fru main rugby tadi.. siap ada org atur buat formation dpn FRU.. haha.. lawak2.. aku rasa FRU tu tahan gelak nk cuba buat muka serius..

Tanpa Nama berkata...

Tentera upahan mana ada semangat.Upah pun bukan banyak sangat,tak ada sebab nak gadai nyawa.Muka-muka pengecut ni jangan cakaplah,kalau tak masuuuuk tak akan hadzir.Itu sebab tak ramai.

Tanpa Nama berkata...

ye lah dorang ni. mana berani kan. bersih berani, syahid ape. korang tak antor sms ke kat nik aziz tu. doakan mati syahid. masa nabi tu dulu siap mintak nabi doakan mati syahidkan. bayangkan le syahid, tak payah mandi,kapan sembahyang kan, tanam aje ngan baju bersih tu kan. hadi awang kan ada, dia pusing balik ke amanat 1.0, negara islam. nanti puak bersih boleh le bersihkan kubor tu sambil merenjis minyak atar, utk bau surga yg nik aziz sediakan tu. kena le pulak yg banyak dosa tu kan, ye le yg melawat ikut pintu depan belakang. ngan syahid menentang pemerintahan yg zalim ni ikut amanat hadi tu syahid dan telah dikuatkan ngan fatwa nik aziz. patriot tu sape le yg nak dok fatwakan, mana le berani. tu yg lari tu. lain kali berbaiah macam pas tu, lari dari medan perang tu jadi tetalaklah bini korang, haaa boleh pegi kelantan dan dapatkan insentif dari kerajaan serambi mekah. untung kawin baru lepas tu free. pejuangan pas. ni aje yg mampu dorang buat selama ni.

fadzliabuhanifah berkata...

masing-masing ingat nak jaga perut saja,cerita sayang kat negara dialah paling hebat,sekali dah kena sanggup buang jalur gemilang lambang kemegahan negara...temberang tahap dewa UMNO

zairil berkata...

Mana tok guru silat semalaysia?

koloGnyer berkata...

patriot nie buat penambah perisa ja..tukang lawak..harap berketuakan skolah tersohor pandai..tp akal tarak guna..menghabiskan boreh belajar jauh2...

Tanpa Nama berkata...

hidup2 hidup rakyat mampos2 mampos bersih mampos nik najis mampos anu hidup2 hidup rakyat mampos2 mampos PKR.....gogng gong gong gong tgh jilat muka nik najis n anu

Tanpa Nama berkata...

betul punye bodoh anjing2 pkr ne. c anu war terang punye belit nik najis pun kurang tau kan belit lagi kuat pun korang nak sayang dia..nik najis n anu war sangup jual tanah melayu demi nak jadi PM.pun ko sebelah di..ooo bangun orang melayu jgn sengal sngt terang2 malaysia ne tanah melayu so knapa c lahanat anu war boleh kata malaysia semua punye tak salah nak kaya raya di bumu tanah melayu tapi jgn lah abik trus

Tanpa Nama berkata...

orang melayu baru nak rasa senang di tanah sendiri,padahal bangsa lain dah kaya dulu dari orang melayu tapi kita melayu adap sopan masih kuat masih hormat bangsa lain yg kaya raya di bumi melayu..tapi bangsa lain dah kaya nak pulakk malaysia trus.lagi bila ada nye c anu war n nik najis bela dia orang lagi lah bangsat jadi tamak..yang c 2 orang melayu tu nik najis n anu war aku no komenn yang aku tau dia ada bangsat kepada raja bangsa n agama dia sendiri sampai sanggup tengok orang melayu berpecah ko tungggu anu war n nik najis balasan tuhan pasti datang..

sayyid berkata...

sape yg jual tanah..Umno ke pkr??yg bg tanah melayu kt s'pore 2 bkn ke presiden umno??cmner anwar nk jual tanah jd PM pun blom lg..kalo nk tuduh pn bior la berasas ckit

Tanpa Nama berkata...

Kepada para pendokong perjuangan UMNO konon, pengampu serta yang seangkatan dengannya, aku harap korang insaflah. Janganlah jadi orang yang menyesal di akhirat nanti kerana fanatik dengan UMNO... hentam & maki hamun tok guru pun tak pe. Ini ajaran UMNO ke? Insaflah, sudah sudahlah tuu.

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Terdapat ralat dalam alat ini
Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....