Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Ahad, 22 Mei 2011

Pemilihan Pas : Mahfuz Pertahan Jawatan Naib Presiden

KUALA LUMPUR: Datuk Mahfuz Omar mengumumkan bertanding mempertahankan jawatan naib presiden PAS dalam muktamar 3 Jun depan.

Beliau telah memenangi jawatan tersebut dalam muktamar lepas yang di adakan di Shah Alam pada 2009.

“Saya mengucapkan terima kasih kepada kawasan-kawasan yang telah mencalonkan saya untuk jawatan naib presiden dan AJK.

“Atas dasar itu saya menerima pencalonan untuk jawatan naib presiden.

“Saya tidak mahu menggunakan perkataan pertahaan kerana seolah jawatan milik peribadi saya.

“Jawatan ini milik parti dan semua orang boleh bertanding,” katanya dalam sidang media di pejabat agung PAS di sini.

Bagaimanapun, ahli parlimen Pokok Sena tidak mahu jumlah sebenar pencalonan yang diperolehinya.

Tetapi menurutnya lebih banyak dari 20 pencalonan yang diperolehi pada 2009.

Alasan beliau enggan memberitahu jumlah sebenar kerana calon jawatan lain juga tidak mengumumkan jumlah pencalonan mereka.

Mahfuz berharap perwakilan membuat penilain berdasarkan hasil kerja dan bukan kehebatan dan kewibawaan.

Menurutnya, beliau tidak memilikiu semua itu tetapi mahu bekerja kuat untuk parti dan negara.FMT

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....