Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Jumaat, 15 April 2011

PRN Sarawak : Biar Foto Berbicara," Dimana BN Kuat,Disitu Rakyat Merempat "



Foto foto diatas dirakamkan ketika kempen calon Pas di Dun Beting Maro " DISINI "[Facebook Pas Sarawak ].Sedih,sayu pun ada.Bagaimana daifnya kehidupan rakyat hasil dari pemerintahan 50 tahun pemerintahan BN di Sarawak.Sedangkan Taib Mahmud hidup dalam kemewahan yang melimpah ruah.

Apakah tidak ada Program Pembangunan Rakyat Termiskin ( PPRT ) di daerah ini.Dimanakah bantuan jutaan ringgit untuk rakyat termiskin dilimpahkan sehingga nak ganti dinding rumah rakyat pun tak mampu.Berdasarkan poster Najib/BN didinding rumah mereka tentunya penyokong setia BN sejak sekian lama.Kenapa mereka tidak dibantu.Tentunya mereka dibiarkan hidup dalam kemiskinan demi memastikan sokongan mereka pada BN berterusan.

Tujuan gambar diatas dipaparkan bukanlah bertujuan mengaibkan mana mana pihak.Sekadar memaparkan realiti sebenar kehidupan rakyat Sarawak amnya dan Malaysia khasnya di bawah pemerintahan BN.

Slogan " Dimana BN kuat ,disitu rakyat merempat "bukan omong kosong semata mata tapi terbukti kebenarannya.Fikir fikirkanlah....

JOM BERUBAH,GANTIKAN BN DENGAN PR....

SALAM DARI AMBO TINTA HIJAU DARI KAKI BUKIT

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....