Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Jumaat, 4 Februari 2011

Kerajaan Selangor Biaya Kos Perundangan Adun Sri Muda

SHAH ALAM: Kos perundangan Anggota Dewan Undangan Negeri (Adun) Sri Muda, Shuhaimi Shafiei yang bakal menghadapi pertuduhan di Mahkamah Sesyen di sini pada Isnin ini, akan dibiayai kerajaan Selangor.

Sekretariat Akhbar Pejabat Menteri Besar dalam satu kenyataan di sini hari ini, berkata kerajaan negeri akan memberi sokongan penuh kepada Shuhaimi dan percaya Adun Sri Muda itu tidak mempunyai sebarang niat untuk memburukkan institusi Raja-Raja Melayu.

Kerajaan negeri tidak akan membiarkan Shuhaimi berseorangan dalam menghadapi tuduhan itu dan menyokong usaha beliau untuk menegakkan keadilan, kata kenyataan itu.

Shuhaimi yang juga Timbalan Ketua Cabang Parti Keadilan Rakyat (PKR) Kota Raja dilapor akan dituduh mengikut Seksyen 4(1) (c) Akta Hasutan berhubung satu entri dalam blognya yang didakwa telah menghina Sultan Selangor.

Entri tersebut antara lain didakwa mempertikai keputusan Sultan Sharafuddin Idris Shah memperkenan pelantikan Datuk Mohd Khusrin Munawi sebagai Setiausaha Kerajaan Negeri yang baru.

Semalam, Shuhaimi hadir ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Shah Alam untuk menyerah diri dan kemudiannya dibebaskan dengan jaminan polis. - BERNAMA

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....