Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Sabtu, 29 Mei 2010

Lompat Parti : Exco Selangor Di Tawar RM 13 Juta

Tim.YDP Kawasan Hj Hasan Salleh Sedang menyampaikan ucapan.Ucapan beliau boleh di ikuti DISINI.Gambar Ehsan Buletinonline
Ucapan Elizabeth Wong boleh diikuti DISINI
Selain Ellie(2 dari kiri) dan Tim. YDP Kawasan Besut Hj Hassan Salleh(kanan sekali) turut serta Pengerusi PKR Pahang Datuk Fauzi Abd Rahman(3 dari kanan)
Sebahagian yang hadir

Besut : Exco Selangor merangkap Adun Bukit Lanjan,Elizabeth Wong mendakwa beliau pernah ditawarkan RM 13 Juta jika bersetuju melompat parti dan berjaya memujuk Ahli Parlimen Subang R.Sivarasa keluar bersamanya.Beliau berkata demikian di hadapan 5 000 hadirin dalam satu ceramah di Besut.
Menurutnya tawaran itu hadir sehari selepas gambar beliau dalam keadaan mengaibkan tersebar menerusi internet.Seseorang telah berjumpa dengan beliau dan memberi satu kad berserta dengan nombor telefon untuk beliau hubungi jika bersetuju dengan tawaran tersebut,tambahnya lagi.
Namun beliau tetap komited dengan perjuangan Pakatan Rakyat dan lebih rela meletak jawatan sebagai Exco serta Adun Bukit Lanjan dari mengkhianati amanah rakyat.
Turut menyampaikan ceramah dalam majlis yang diadakan di Belakang Masjid Bandar Jerteh itu ialah Tim YDP Kawasan Besut Hj Hasan Salleh dan Pengerusi PKR Pahang Datuk Fauzi Abd Rahman.

SALAM DARI AMBO TINTA HIJAU DARI KAKI BUKIT

2 ulasan:

Unknown berkata...

salam ziarah.

SUARA RAKYAT KUNAK berkata...

Ini lah di namakan Pemimpin Lompat Si Katak Lompat, Kerajaan Katak

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....