Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Jumaat, 12 Februari 2010

Video : Ahli Parlimen Bayan Baru,Datuk Zahrain Istihar Keluar PKR






Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Hashim pagi ini mengumumkan keluar dari Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan mengisytiharkan dirinya sebagai anggota Bebas berkuat kuasa serta-merta.

PETALING JAYA: Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Hashim pagi ini mengumumkan keluar dari Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan mengisytiharkan dirinya sebagai anggota Bebas berkuat kuasa serta-merta.

Katanya, keputusan itu dibuat kerana beliau kecewa dengan pemerintahan Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng di samping tidak lagi percaya dengan perjuangan pakatan pembangkang.

Peletakan jawatan tersebut menepati ramalan Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu, Zulkifli Noordin semasa muncul dalam rancangan Soal Jawab terbitan TV3, Isnin lalu yang menyebut beberapa pemimpin PKR akan meletakkan jawatan dalam tempoh dua hingga tiga minggu lagi kerana hilang kepercayaan serta tidak mengendahkan aduan ahli parti.

Pada sidang media khas di sini hari ini, Zahrain turut memberitahu buat masa ini beliau tidak berhasrat untuk menyertai mana-mana parti politik.

"Buat masa ini saya tidak berhasrat untuk menyertai mana-mana parti politik. Saya akan bergerak secara Ahli Parlimen bebas.

"Saya juga tidak bertemu dengan mana-mana pihak untuk berbincang mengenai kemasukan saya dalam parti lain.

"Saya adalah orang yang bebas," tegasnya.

Menurutnya lagi, tindakan yang diambil adalah atas keputusannya sendiri dan tanpa berbincang dengan mana-mana pihak telebih dahulu.

Sementara itu, dalam satu kenyataan segera, Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim melahirkan rasa kecewa dengan keputusan Ahli Parlimen Bayan Baru itu.

Dalam pada itu, Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata beliau tidak terkejut dengan tindakan yang dibuat oleh Zahrain.

"Ia dijangka dan ia akan membangkitkan lebih banyak persoalan mengenai keupayaan Pakatan Rakyat untuk mengendalikan sebuah gabungan dan memenangi keyakinan rakyat," katanya.Mstar

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tahniah zahrin,tinggalkan lah perjuangan yang sia sia bersama pr tu..

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....