Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Sabtu, 16 Januari 2010

Futsal Antara AJK Pemuda Dun Dalam Kawasan Besut

Sebahagian dari AJK Pemuda Dun2 dalam Kaw Besut bergambar ramai sebelum perlawanan di mulakan
Sepak mula,Ketua Pemuda Besut Ust Zulkifli Kadir(2 dari kanan) dan Tim. Ketua Ust Kaspi Ismail(3 dari kanan) yang mewakili Pemuda Dun Kuala Besut
Sebahagian aksi
Sebahagian dari peserta dan penonton


Perlawanan persahabatan yang di adakan di Gelanggang Futsal Kg Raja ini menyaksikan setiap Pemuda Dun dalam Kaw. Besut masing masing menghantar dua pasukan.Antara Pemuda Dun yang terlibat ialah Pemuda Dun Kuala Besut,Kota Putera,Jerteh dan Hulu Besut.Syarat utama,setiap pasukan mestilah di sertai oleh hanya AJK Pemuda Dun masing masing.Antara tujuan utama perlawanan ini di adakan adalah untuk merapatkan lagi hubungan antara AJK Pemuda Dun.
Sekurang kurangnya mereka boleh berkenalan dengan lebih erat lagi antara satu sama lain.Perlawanan yang di anjurkan Lajnah Sukan Pemuda Pas Kaw. Besut ini bermula jam 10.00 mlm dan berakhir jam 12.30 pagi.Menurut Ketua Lajnah Sukan Pemuda Besut saudara Asriazwa,perlawanan persahabatan ini juga antara lain sebagai persiapan menganjurkan Kejohanan Futsal yang membabitkan seluruh Pemuda Cawangan dalam Kaw. Besut yang akan di adakan sedikit masa lagi.

SALAM DARI AMBO TINTA HIJAU DARI KAKI BUKIT

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....